mandag den 6. april 2015

Mandags-Hottie #43

Lige for tiden kører Buzzfeed en lille afstemning om lækre mænd. Det er jo ikke noget jeg går særlig meget op i, men altså lad dem nu have lidt sjovt. Jeg har i hvert fald ikke stemt i hver runde eller siddet klar når næste runde blev klar. 

De startede åbenbart med 64 flotte(ish) mænd, som så blev til 32, til 16, til 8, til 4 og nu 2. Jeg har jo ikke fuldt særlig meget med, så jeg vil da ikke kommentere på, at Tom Hiddleston slet ikke kom i betragtning på noget tidspunkt. Jeg vil ikke kommentere på den skandale det er, at Alexander Skarsgård ikke engang gik videre fra første runde, da han tabte til Josh Hutcherson. Nuvel han er da også meget pæn, men han er ikke en guddommelig, svensk vampyr. 

Jeg gider heller ikke kommentere på, at jeg endte med at blive bedt om, at vælge mellem Ryan Gosling og Matt Bomer - for når jeg nu ikke rigtig går op i sådan noget, så betyder det jo ikke særlig meget. (Jeg vil fandeme hellere bide min arm af end vælge mellem de to. Jeg tager dem begge.)


Men listen har da givet mig lidt at tale om, når nu jeg vælger ikke at kommentere på den skandaløse udvælgelsesproces. Det har ikke været nogen hemmelighed at mange af de velbevandrede og ældre amerikanske skuespillere, selv har fået et par børn. Men nogle af dem bliver nu engang holdt "hemmelige" længe nok til at når det er deres tid til at sole sig i rampelyset, så bider offentligheden sig i underlæben samtidig og udstøder et lille sultent suk, fordi de her børn aldrig skulle have været gemt væk. 

Det er også tilfældet med denne uges Mandagsmand. Dirty Harry har produceret et fandens flot afkom. Hans "Lucky (S)Punk" (Undskyld) har gjort hvad det skulle. 

Jeg giver jer, Mr. Scott Eastwood. 











God mandag!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar