søndag den 28. december 2014

She's alive and kicking

Jeg har ikke blogget i en måned. En hel fucking måned. Jeg har end ikke tjekket bloglovin eller det der ligner. Jeg har kun læst med ved favoritterne, alle andre er blevet glemt. Alligevel vågnede jeg til en god portion nye læsere og flere sidevisninger på et par timer, end jeg nogensinde har turde drømme om. Stinna kaldte det Miriam-effekten.

Miriam var heldigvis så serviceminded, at hun fortalte om mit skæggede eventyr, og at jeg derfor ikke har opdateret så ofte, men man får sgu alligevel lidt præstationsangst når der pludselig kommer så mange nye forbi på én gang.

Jeg føler sgu lidt, jeg skal give jer et eller andet. En pinlig historie, et godt billede, en sjov anekdote - der er sgu da nødt til at ske et eller andet. Ik? Jeg burde måske lave sådan en lille præsentation, skrive lidt om hvad man kan forvente i det her hjørne af internettet. Men altså der er et lille 'aber dabei'... jeg gider ikke lige lave sådan en præsentation.

I stedet føler jeg måske, at jeg skylder lidt til de af jer, der har været med længe; december burde have været den måned, hvor jeg diskuterede ting som nissehuer til tissemænd, lækre nisser, forskelle på irsk og dansk julepynt og -traditioner og jeg burde helt sikkert også have brokket mig over juleræset.

Selvom jeg har svært ved at holde mig til en historie, og tit har jeg også svært ved at komme til pointen, så ved jeg jo godt, at så mange ting ikke skal puttes ind i et indlæg - i stedet vil jeg bare bede jer om at hænge på lidt endnu; jeg skal nok komme til det på et eller andet tidspunkt.

Men jeg giver jer lige en ting - Nisserhuer til tissemænd? 


Nej. 

Og nu må i have mig undskyldt. Der står en skål med guldkarameller, jeg skal have spist inden min mor opdager der er flere tilbage. 

3 kommentarer:

  1. Miriam-effekten... Det er ikke så meget, fordi jeg aldrig havde troet, den ville komme til at findes, det er mere, at jeg var ret overbevist om, at det ville betyde noget væsentligt mere negativt! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror, det har noget at gøre med, at alle mindre blogs der er blevet nævnt hos dig pludselig oplever et kæmpe boom i læserantal og sidevisninger. Miriam-effekten er en nice ting :)

      Slet
    2. Er også ret fan af Miriam-effekten! :)

      Slet