mandag den 29. december 2014

Mandags-Hottie #41

Jeg sagde jo, jeg var tilbage. 2 indlæg på 2 dage, vi starter godt. Det er mandag i dag, og det betyder som altid mandagsmænd. Det betyder også, at jeg nu har været tilbage i Danmark i præcis en uge, og dermed har været væk fra en skægget irer i lige så lang tid; derfor har det taget lidt længere tid at researche (det er reel research, jeg vil ikke høre noget brok) end normalt. Ser i.. jeg dvælede måske lidt længere ved de mere afklædte billeder af dagens mand end jeg plejer. So fucking shoot me.


Dagens mandagsmand har alt muligt at gøre med, hvad jeg skal bruge min tid på i aften. Jeg skal genforenes med en af de allerbedste, og vi skal lave det vi er bedst til. Vi skal spise god mad, drikke cola og spise alt for meget bland-selv-slik, mens vi sidder i de røde plyssæder og endelig, E N D E L I G, får set Mockingjay - Part I. 

De damer, jeg giver jer, Mr. Sam Claflin. 









 God mandag! 

Og hvis i igen vil have mig undskyldt, nogen skal FaceTime med en skægget irer (hvad havde i regnet med, efter jeg har googlet ham her i en time?)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar