tirsdag den 25. november 2014

Mandags-Hottie #40

Det er tirsdag, men igår brugte jeg altså det meste af dagen med hovedet i kummen, eller i fosterstilling i min seng, mens jeg skiftevis bad til at min eksamen i dag ville blive udskydt, og bandede William Shakespeare langt væk.

Men nu har jeg det meget bedre, og Shakespeare er blevet pakket væk for denne gang - nu krydser vi alle fingre for, at mit forsøg, der lader noget tilbage at ønske, er nok til at bestå.


Men alt det ændrer jo ikke på, at det var mandag igår. Det betyder at jeg skylder jer en lækkerbisken. Denne gang har jeg valgt at finde en mand der havde noget med Shakespeare at gøre. Denne mand spillede Demetrius i A Midsummer Night's Dream, og eftersom det stykke var et af dem, der trak tænder ud på mig en hel time i dag, så synes jeg kun det er passende, at der betales tilbage med et styks lækkert mandfolk.

Desuden ved jeg, at der sidder minimum én dejlig dame på den anden side af skærmen, som bliver lykkelig over dette valg.

De damer, Mr. Christian Bale. 









God mandag tirsdag! 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar