mandag den 3. november 2014

Mandags-Hottie #38: With a Twist

Ikke nok med at mandagsmændene med jævne mellemrum kommer alt for sent på bloggen, så glemte jeg også at sidste uge, skulle have været med et twist.

Irland er rigtig god ved mig for tiden, og jeg forsømmer utrolig mange ting, deriblandt bloggen. Jeg regner med at vende stærkt tilbage med indlæg om landet, og flere iagttagelser når det kommer til mænd, kvinder og alt det der. Denne gang tør jeg godt love det, for jeg går snart ind i en rimelig heftig eksamensperiode, og vi ved jo alle sammen godt, at det betyder man laver alt muligt andet.


Men denne gang skal det altså handle om det "uforklarlige" crush. De mænd vi elsker, men ikke rigtig kan forklare hvorfor. 

Dagens mand.. okay mænd, kan dog sagtens forklares. Det er ikke ligefrem videnskabeligt bevist, men ikke desto mindre er det noget vi alle kender til. En mand der kan spille på et instrument, vil automatisk ryge lidt længere op på lækkerhedsbarometeret. 

Hvis denne mand samtidig kan synge - så skal vi alle sammen have et håndklæde at sidde på. 


En skøn Mr. Ed Sheeran. 


En ung Mr. Bob Dylan.


En skøn Mr. Sixto Rodriguez.


En dansk darling, Hr. Rasmus Nøhr. 


Toppen af poppen, the one and only, Mr. Johnny Cash. 


Og fordi jeg skylder jer lidt ekstra eyecandy... 

Gæt hvem der også spiller guitar? 


God mandag!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar