tirsdag den 28. oktober 2014

Mandags-Hottie #37

Åh nej. Endnu en omgang mandags-hottie der er en dag forsinket. Denne gang har jeg dog en god undskyldning. Jeg har ganske enkelt været fanget i "her er der ikke noget wifi" land siden torsdag eftermiddag. Og så er det ikke engang løgn. Hvis man altså ser bort fra det faktum, at jeg ganske frivilligt tog dertil, velvidende at der ikke ville være noget wifi. Men ville vi ikke alle have gjort det, hvis det samtidig betød, at man kunne tilbringe 4 dage i armene på en meget sød irsk mand?

Sorry, not sorry. 


Som i alle ved, befinder jeg mig stadig i Irland, og jeg vil derfor igen hylde de irske mandfolk. Denne gang er valget faldet på en sikker vinder - i mine øjne i hvert fald. Den ultimative irske bad boy, ham du nok aldrig vil kunne introducere for dine forældre, men for dælen hvor ville en weekend i hans arme være en oplevelse for livet. 

De damer, Mr. Colin Farrell. 












2 kommentarer:

  1. Uh.... Man får bare sådan lyst til at slikke lidt på ham ikke?

    SvarSlet
  2. Skønt land, skøn mand, skøn accent! Der er ikke andet at sige til det…

    SvarSlet