tirsdag den 21. oktober 2014

Mandags-Hottie #36

Det er ikke mandag, det ved jeg godt. Men bær over med mig, min mandag blev brugt i roomie-helvede. Der vil selvfølgelig altid være lidt konflikter, når man bor fem piger sammen, det ved jeg godt. Men når en roomie nægter at gøre rent efter sig selv, nægter at erstatte ting hun ødelægger og generelt bare er træls, så gider man ikke rigtig andet end at se Family Guy og skype med sin mor hele aftenen.

Men det skal ikke handle om 25-årige der opfører sig som børn. Det skal handle om flotte mænd, skønne mænd, mandags mænd.


Denne mandags mand behøver ingen forklaring. Han behøver ikke overholde nogle af mine latterlige krav. Han skal blot være skøn, som han altid har været. Mandens ansigt prydede hver eneste overflade i mit gamle værelse. I en alder af 11 udviklede jeg er had til Kate Winslet, for jeg ville have gjort plads på den dør. Jeg ville give ham oscar efter oscar, hvis jeg havde magten til det, men i stedet gør jeg ham til Mandags-Hottie. 

Damer, Leonardo Dicaprio.










5 kommentarer:

  1. Åh Gud. Han er min alltime forelskelse. Hjælp han er pæn. Og sød. Og fantastisk. Vi skal giftes, og han ved det slet ikke. Venter i spænding på at han popper frem på tinder!

    SvarSlet
  2. Lige landet i Dublin, har to dage før mig selv, nogle idéer til mig 😊

    SvarSlet
  3. Åh, han er simpelthen så skøn. Han fortjener virkelig at blive begravet i Oscar statuetter!

    SvarSlet
  4. Årrrh Leo, han har bare altid været sød og pæn! :D En ægte klassiker!

    SvarSlet
  5. Ååååhhhh Leo. Den flotte flotte mand! <3 Jeg vil sige, at han kun er blevet pænere med årene.

    SvarSlet