mandag den 13. oktober 2014

Mandags-Hottie #35

Jeg begynder at blive en smule udfordret, når det kommer til mandags-manden. Jeg mener ikke, at jeg har svært ved at finde gode mænd at fremhæve - dem er der masser af. Jeg mener blot, at jeg har lidt svært ved at starte indlæggende på nye måder. Det virker lidt omsonst at skrive "endnu en mandag er over os" eller lignende, for det ved i jo godt. Men fuck it, jeg kom da uden om den i dag, ved blot at starte med at brokke mig lidt.


Denne mandag er dog en smule trist for mig. Ser I, denne mandag markerer starten på den uge hvor Harry Potter festivalen finder sted i Odense. Jeg er naturligvis ikke hjemme til denne begivenhed, da jeg har sager der skal passes her i Irland. Men det vil ikke afholde mig fra at hylde årets begivenhed på den eneste måde jeg kender; ved at poste billeder af en særdeles flot mand associeret med Harry Potter universet. 

De damer, jeg giver jer, manden der kom bedre igennem








God Mandag! 




1 kommentar:

  1. Åååh Matthew Lewis... Manden der kom bedre igennem, hvor har du dog ret!

    SvarSlet