mandag den 6. oktober 2014

Mandags-Hottie #34

Endnu en mandag er over os. Jeg ved ikke hvordan den er i Danmark, og for at være helt ærlig, ved jeg heller ikke hvordan den er i Irland. Jeg er for en gangs skyld på forkant med tingene, og dette indlæg er sat i kø - jeg ved nemlig at jeg har nok at se til denne mandag, så for at undgå at mandags manden bliver til tirsdags manden (igen), skriver jeg altså lidt i blinde.


Det er ikke nogen hemmelighed at jeg er meget glad for tv-serier. Jeg har fulgt med i rigtig mange serier, og jeg har mange 'backups' i ærmet, skulle det ske at der ikke er noget godt i fjernsynet. Efter jeg røg med på netflixbølgen er det blevet en del nemmere at se eller gense en masse gode serier. 

Det tager utrolig meget af min tid, og jeg ved godt at der er mange andre ting, man kan give sig til. Der er ting man burde gøre, der er ting man skal gøre og der er et liv der skal leves. Men en gang imellem er der ikke noget bedre end at smide sig på sofaen, og se andre mennesker leve et fiktionelt liv, komplet med twists, opture, nedture og soundtrack. 

Der er dog en ting der har manglet det sidste lange stykke tid. Min gamle udlejer tog den store tv-pakke fra mig, jeg var endnu ikke på netflix, og da jeg endelig fik en netflixkonto var der én ting der manglede. En kær veninde lånte mig (modvilligt) et helt bokssæt, således at jeg kunne få stillet mit behov en gang imellem, men det fik jeg aldrig tid til. 

Jeg taler selvfølgelig om Gilmore Girls. 

Men for nylig blev mine, og mange andres, bønner hørt. Netflix har gjort Gilmore Girls til en del af sortimentet, og jeg er lykkelig. Serien røg på netflix i sidste uge, og jeg kan derfor overholde mit aktualitets krav (lidt i hvert fald).

Mit første rigtige 'bad boy' crush kan endelig tage plads på sin retmæssige trone, han kan endelig kalde sig Mandags-Hottie, og jeg kan endelig google ham nøgen (det har jeg selvfølgelig gjort før, bare uden at have en decideret grund til det).

Damer, jeg giver jer, ham der spillede manden Rory Gilmore forhåbentlig ville blive gift med, hvis de lavede en Gilmore Girls film, Milo Ventigmilia.








God Mandag!


5 kommentarer:

  1. Havde glemt alt om ham! Tak for at opfriske min hukommelse ;-) Gilmore girls all the way!

    www.sannenoerbjerg.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvordan glemmer man Jess?!? :)

      Slet
  2. Blev lige helt vildt glad for en stund. Men der er ingen Gilmore Girls på vores Netflix ?!? Æv. Er det en US-version du kører eller hvordan?

    SvarSlet
    Svar
    1. Serien er på det amerikanske netflix. Du kan downloade en proxy til din computer. Jeg bruger Hola, og kan med den vælge hvilket land, jeg vil have at netflix skal tro jeg befinder mig i. Jeg springer lystigt fra Amerika til Canada til Irland og til Danmark :)

      Slet
  3. Åh, er netop begyndt at vold-se Gilmore Girls på Netflix! Det har været tiltrængt længe, og det går op for mig, at der faktisk er en del afsnit jeg aldrig har set, men det er bare fedt :)

    Jeg vil altid være en Dean-fan, men ham Jess er nu også ret læks at se på :) Men må indrømme jeg var lidt skuffet over, at du ikke havde inkluderet et billede af ham fra "Big Girls Don't Cry", hvor han er så toplækker med alle sine tats og badboy attitude! :) (selvom jeg ikke er så vild med hende Fergie)

    Men som altid: Tak for at gøre mandag lidt lækrere :)

    SvarSlet