tirsdag den 30. september 2014

Mandags-Hottie #33: With a Twist

Hele dagen igår blev brugt på at rejse. Jeg sad i tog, fly og bus hele dagen for at komme tilbage til Irland efter et lynvisit i Danmark. Da jeg endelig nåede Cork, var der en sød mand der hentede mig og sørgede for, at jeg fik noget at spise (Jeg er meget glad for Irland).. Såeh Mandags manden er igen blevet til Tirsdags manden.


Igår var det den sidste mandag i september, og det ved vi jo godt hvad betyder. Én af jer har, måske helt uden at vide det, bestemt hvem der er denne uges mand. 

Denne mandag er det Julie der har fortalt, hvem hun har et lille crush på. Husk at denne mand ikke behøver at være den konventionelle Hollywood skønhed, i må gerne nævne en mand som af uforklarlige årsager er the shit i jeres øjne. Jeg er f.eks. frygtelig glad for Søren Fauli udelukkende fordi hans navn rimer (lidt) på det (sønder)jyske "Tovli'"; "Er du da helt tovli'!"

Julie kom i tanke om sit crush på denne mand, da jeg valgte Callum Blue i rollen som Mason til Mandags-Hottie. Mason er ubehøvlet, ucharmerende og til tider ulækker, og det samme er denne uges hottie. Det er nemlig ingen andre end den mand der brugte sig selv som madding, for at hans venner kunne filme en haj helt tæt på.  

De damer, Steve-O. 









God mandag tirsdag! 

Ps. Dette er den første hottie, hvor det har vist sig sværere at finde billeder af ham med tøj end uden. Yay Steve-O. 





3 kommentarer:

  1. Han er da meget sød... Har altid haft noget Bam Margera dog... :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Bam Margera er også et af mine uforklarlige crushes :P

      Slet
  2. Blimey! Er lettere pinligt berørt over, at jeg først ser dette indlæg nu (5. semester har været en rigtig douche canoe so far), når det nu næsten er til ære for mig! Og du har ret - manden har jo aldrig tøj på!

    Men ååh altså... Steve-O <3

    SvarSlet