mandag den 22. september 2014

Mandags-Hottie #32

Jeg kunne sige, at jeg mangler inspiration for tiden. Jeg kunne sige, at jeg ikke har nogle gode idéer til bloggen for tiden. Jeg kunne sige en masse ting om min noget sporadiske aktivitet på bloggen for tiden. Jeg kunne bilde jer en masse ting ind, men i stedet vil jeg være ærlig. Der sker en masse ting i Irland for tiden, og bloggen bliver nedprioriteret i en sådan grad, at jeg er overrasket over at der stadig kommer nye læsere til på bloglovin.

I er sgu nogle skønne mennesker, når i sådan bliver hængende, mens jeg gør absolut intet for at holde på jer. Jeg vender stærkt tilbage i løbet af den her uge - min notesbog er spækket med idéer til indlæg der kun venter på at blive skrevet, og sat i kø.


Den manglende tid betyder også, at jeg ikke rigtig overvejer noget for tiden - kun ting som "hvad skal jeg have til aftensmad?" og andet gøgl. 

Derfor har jeg ikke gjort mig nogle specielle tanker om dagens Mandags-Hottie. Faktisk har jeg ikke engang selv valgt ham. I skrivende stund skyper jeg med S, og jeg har spurgt hende hvem der skal være dagens hottie. 

Hun har før foreslået mænd som jeg blankt har afvist, de opfyldte ikke mine krav eller også kunne jeg ikke finde på en god associationsleg med dem - men nu gør 'alt er meget spændende og nyt, jeg vil kun bruge tid på det/ham/den/det'-presset, at Stinna får lov at vælge (jeg har afvist tre andre forslag her til aften) og jeg blot giver jer et navn. 

Damer, jeg (okay Stinna) giver jer, Mr. Bradley Cooper. 






God mandag!





2 kommentarer: