mandag den 15. september 2014

Mandags-Hottie #31

Tiden går så sindssygt stærkt for tiden. Jeg har allerede været i Irland i to og en halv uge, og der sker så meget hele tiden. Det føles som om jeg kun har været et par dage, men før jeg ser mig om, skal jeg jo hjem igen. Det er sgu en lidt skør fornemmelse, men jeg vidste det jo godt - i det sekund jeg har vænnet mig til tingene herovre, så skal jeg hjem.

Det blev en hel del mere sentimentalt end det var meningen det skulle være, så se bort fra det og så springer jeg hurtigt videre til det i virkelig er kommet for.


Jeg tillader mig at bevæge mig en smule væk fra det irske tema i denne uge, dog befinder vi os stadig på den anden side af søen - så det må også tælle. 

Dagens hottie er ikke en hottie per sé, og nu hvor jeg tænker over det, er det ikke så meget manden jeg har forelsket mig i, som det er den rolle han spiller. 
Men at jeg har forelsket mig i hans rolle, er faktisk en smule foruroligende, for denne karakter er ret så ubehøvlet, han er pisse provokerende, ucharmerende og til tider er han faktisk bare virkelig ulækker. En gang imellem overvejer jeg, om jeg burde søge hjælp, når man tænker på min smag i mænd. 

Jeg er tilbage i Netflix himmerige. Jeg er gået væk fra Supernatural, bare for en kort periode i ved - jeg mener at Supernatural er en serie der fortjener at man bruger lidt ekstra tid på den, og da jeg ikke lige mener, at jeg har den tid lige nu, har jeg sat den på pause (og med Supernatural mener jeg selvfølgelig at Jensen Ackles fortjener at man bruger mere tid på ham). 

Derfor bruger jeg lige nu mine sene aftener i selskab med døden. Jep, døden. Jeg er blevet ufatteligt glad for serien Dead Like Me (Tak for anbefalingen Miriam), og i den forbindelse har jeg kastet min kærlighed på den mest ucharmerende i flokken: Mason. 

De damer, Mr. Callum Blue (eller bare Mason). 








God mandag! 




5 kommentarer:

  1. Uuh hvad er det for en serie? Den synes jeg ikke, at jeg har hørt om.. Og han er da pææn :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Skøn serie - Dead like me. Kun to sæsoner og en made for dvd movie, god marathon weekend lige der ;)

      Slet
  2. Svar
    1. Jeg vidste du ville være med på den her ;)

      Slet
  3. Apropos mænd, der er lidt ulækre og ubehøvlede, så har jeg kun ét at sige: Steve-O!
    Han falder i den grad også under kategorien alternative crushes, såeh, hint hint, Mandags-Hottie with a twist? ;)

    SvarSlet