mandag den 8. september 2014

Mandags-Hottie #30

Endnu en mandag er over os. Denne mandag har ikke været dårlig, faktisk har den været en af de bedre. Det er som om der sker noget med en, når man får serveret en traditionel irsk morgenmad og en kop kaffe som noget af det første.

Mandags-Hottien er lidt sent på den i dag, men det er fordi jeg bliver ved med at glemme tidsforskellen, samtidig med der sker et hav af ting de første par uger under mit ophold. Så til mit forsvar kan jeg vel kun sige, at klokken kun er 21.30 her, modsat jeres 22.30.


Jeg har tænkt mig at prøve at holde fast i det irske tema lidt endnu. For hvis der er noget Irland er fyldt med, så er det charmerende og skønne mænd. Ikke skønne mænd i den traditionelle Mandags-Hottie forstand, men mænd der ved lige hvad de skal sige og hvornår de skal sige det - men mere om det i et andet indlæg. 

Denne mandag er valget faldet på en mand der er søn af en af de helt store irske skuespillere. Han er skøn fordi han skinner igennem, selvom han blot har en lille rolle. Men han har også vist at han sagtens kan have en bærende rolle. 

Men alt det er faktisk ligemeget, for hans absolutte force er noget helt andet, og det var det der gjorde, at jeg valgte ham i dag. Ser I.. han er rødhåret. 

Mr. Domnhall Gleeson 






God Mandag!




9 kommentarer:

  1. Har du set About Time? For jeg faldt fuldstændig tilfældigt over den, og det er en rigtig fin, lille film.

    SvarSlet
    Svar
    1. About Time er fucking fantastisk!!!

      Slet
    2. Yes, så den for noget tid siden. Den er skøn!

      Slet
  2. Åååh sikke en skøn mandags-hottie!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også selv meget tilfreds :)

      Slet
  3. Han er sød! :D Jeg har ikke set ham i så meget, men han skinner virkelig igennem i det, jeg har set med ham! :)

    SvarSlet