mandag den 1. september 2014

Mandags-Hottie #29

Det er min første mandag i Irland, og indtil videre har det været ganske fint. I husker måske, at Tinder på svensk var lidt af en oplevelse for mig. Well.. Tinder på irsk er heller ikke værst. Jeg tror det hjælper på det, at der er også er spækket med internationale studerende, så udvalget er stort og lækkert.

I kommer til at høre meget mere om Irland (og de irske mænd) i et andet (mange andre) indlæg, så jeg vil ikke fortælle mere om det nu - jeg ved jo godt hvad i venter på.


Fordi jeg jo er i Irland, havde jeg den her fantastiske idé, hvor jeg ville give den eftertragtede Mandags-Hottie plads til en irsk mand. Men i skrivende stund er det mandag morgen - mine googleskills fejler mig og jeg har absolut ingen tålmodighed. 

Jeg fandt dog ud af en ting (som jo egentlig er ret åbenlys). I USA findes der et hav af mennesker med irsk blod i årene, om end et par af dem kun er 1/16 del irsk. Men i Mandags-Hottiens navn tager jeg, hvad jeg kan få.

Derfor har jeg æren af et give jer, denne uges Mandags-Hottie, den første af sin slags fra Irland. En mand der på wikipedias "List of American Actors of Irish Descent" (ja, sådan en findes åbenbart), står listet som havende "small amount of irish".

 Mr. Channing Tatum. 









God mandag! 

1 kommentar:

  1. YAAAY - YAY! Endelig kom hr. Tatum. Jeg forklarede yndlingssvenskeren om dit mandags hottie koncept - han er umiddelbart fan af idéen men valgte at gå, da jeg satte youtube-klippet igang. "Jeg har ikke behov for at se en mand som stripper".
    P.s. Dejligt at høre at du har det godt i Irland!

    SvarSlet