torsdag den 7. august 2014

Tinder på svensk

Mange af os er faldet i Tinder-fælden. Jeg faldt i under heftigt gruppepres og med en seriøs promille. Men siden er jeg varmet op overfor konceptet.

Det er på en og samme tid helt fantastisk sjovt, men også fucking skræmmende. Det er skræmmende hvor overfladisk man kan være, når man ikke har andre valg (desuden har jeg vist allerede udstillet hvor overfladisk jeg egentlig kan være).

Men det er nu mest sjovt. Det er sjovt at se hvor "kreative" mændene kan være, selvom et par af mændene altså tager den lidt for vidt.

Seriøst, hvem højreswiper på en mand, der står med et samuraisværd i hånden og ligner en seriemorder, der vil hugge hovedet af dig og senere fryse dig ned i portionsstørrelser? 

(Jeg gjorde, men det var en fejl). 



Der er mange ting mænd ikke skal gøre på Tinder. Miriam og Kira har allerede skrevet lidt om det - og jeg er vist ikke den rette til at lave retningslinjer for mediet, for jeg bryder sikkert også samtlige 'regler' derinde. 

Tinder kan være en fest, men det kan også være et mareridt. Desuden virker det til, at den ledige pulje af gode mænd støt og roligt skrumper ind til en alarmerende lille størrelse. 

Med mindre altså du tager til Stockholm, her er Tinder en fest hele fucking tiden. Her er ikke andet skønne (eller måske bare fotogene) mænd. Jeg laver seriøst ikke andet end at højreswipe, og jeg vil frygtelig gerne mødes med dem alle. 

Jeg er åbenbart en lille smule slutty på den anden side af Øresund. 

Her er nu skønt. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar