tirsdag den 12. august 2014

Og så gik luften ud af den svenske ballon

Hvis jeg selv skal sige det, så har jeg egentlig altid ment, at jeg da egentlig var meget godt med. Hvis jeg blev bedt om at være helt ærlig, ville jeg nok endda vove at påstå, at jeg nok lå et godt stykke over middel, hvis man altså snakkede om intelligens og des lige. 

Ja, i må undskylde selvfedmen, men jeg piller mig selv ned lige om lidt. 

Bare rolig. 

Jeg er til gengæld også klar over, at det der med sociale færdigheder ikke kommer lige så nemt for mig - altså jeg er blevet en hel del bedre, men jeg er stadig lidt for voldsom til manges smag, og jeg har nok brændt flere broer end gennemsnittet ved bare at være noget så simpelt som mig selv


Men det har jeg egentlig affundet mig med, og det er vist ikke så slemt som det plejer at være. 

Anyways vi behøver ikke tale mere om mine sociale færdigheder, eller manglen på samme. For jeg startede jo med at prale lidt. Det er sgu de færreste der stiller sig op og siger: "Jeg er faktisk ret klog. Jeg ved faktisk ret meget." 

Men hende har jeg vel altid været; jeg har aldrig været bleg for at sige sådan, ligesom jeg heller aldrig har været flov over at indrømme, at jeg også kan tage fejl. Det kan vi jo alle. 

Men ens opfattelse af egen intelligens kan hurtigt ændres, som når man glemmer hvordan en dør skal åbnes (har jeg hørt), eller som i dag når man får udleveret en eksamensopgave på svensk der skal omhandle det svenske sprogOg i morgen får jeg udleveret endnu en opgave på svensk om svensk litteratur. Måske var min deltagelse på det her kursus ikke helt gennemtænkt. 


Fuck mig. 

Men hey, stay tuned.. Så vidt jeg husker, er i ret glade for mine frustrerede eksamensindlæg. 
Well, de starter nu. 

Ps. Selvfølgelig var min deltagelse på det her kursus gennemtænkt, jeg er bare pissehamrende-fucking-lorte-pikke-pisse-rocker lidt frustreret lige nu. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar