mandag den 25. august 2014

Mandags-Hottie #28: With a Twist

Det er mandag. Det er den sidste mandag i måneden, og vi ved hvad det betyder. Vi skal have et af jeres, måske mine egne, personlige (og måske pinlige) crushes på bordet.

Udover at være den sidste mandag i måneden, er dette faktisk også min sidste mandag i Danmark i et godt stykke tid. På fredag rykker jeg nemlig til Irland. Det er på en og samme tid ekstremt skræmmende og fucking fantastisk. Jeg håber selvfølgelig i stadig vil følge med, selvom jeg nu sidder i et andet land. Vi ved jo godt alle sammen, at en sådan luftforandring sikkert fører til en helvedes masse akavede situationer og fejltrin fra min side af.

Men, i dag skal vi snakke mænd - i må høre mere om Irland en anden dag. Mændene er vigtigere, det er jo mandag.


Denne uges hottie kommer courtesy of skønne Bianca fra Trylleformuleringer. Hun har ikke så meget nomineret ham, som hun har nævnt mit navn i samme sætning som hans. Jeg tolkede det dog som en indirekte nominering. Desuden var hun meget specifik omkring hvilken rolle denne mand spillede, der gjorde ham skøn. Faktisk tror jeg, hun sagde: "At det var den flotteste mand hun kunne komme i tanke om". 

Så jeg giver jer denne uges hottie with a twist, Hr. Søren Pilmark som Gøngehøvdingen. 

Jeg tror måske det har noget at gøre med, at han er en rigtig mande-mand. Altså han virker lidt som typen der brøler meget. Han kan fange mad til dig, han kan banke hvem der end truer dig, og han er bare en mand. Sådan en af dem med hår på brystet og forsøgergen (igen, skal jeg undskylde til feministerne - nogen gange har en kvinde bare brug for en mand - og øh det kunne jeg godt bruge for tiden).





Jeg kan altså sagtens følge Biancas tankegang. Men jeg er endnu mere med på vognen når vi snakker om den rigtige Søren Pilmark. Jeg synes der er noget over ham. Jeg tror det er stemmen. En mands stemme kan gøre en kæmpe forskel. Tænk over det; der er ingen af jer, der ville lade L.O.C tale bukserne af jer, hvis han lød som en mus på helium - for han er sgu da egentlig ikke særlig pæn. Men fordi hans stemme lyder som en blanding af Morgan Freeman og glidecreme, så er vi der sgu med det samme. Jeg er i hvert fald. 



Desuden, hvem kan ikke elsker en mand der har den skønneste bromance kørende med en bamse. 


Og jeg har selvfølgelig googlet manden nøgen, men der er ikke noget at finde. Det tætteste jeg kom på, var det i ser nedenunder. Men det er okay, for det gav os lige lidt ekstra. Hr. Lie Kaas og Hr. Mikkelsen.


God mandag! 

Ps. Så i det? Jeg nåede det fandeme, på den rigtige dag og alt muligt.
Stående klapsalver er vist på sin plads her. 





Ingen kommentarer:

Send en kommentar