tirsdag den 19. august 2014

Mandags-Hottie #27

Jeg har overvejet om det måske var en idé, at omdøbe disse indlæg til "start på ugen Hottie", men det andet klinger bare bedre, og desuden var jeg virkelig blevet god til at få de her lavet om mandagen, men det skal jo gå galt på et tidspunkt (eller mange), og igår var en af dem.

Jeg ville ønske jeg havde en god undskyldning, men det har jeg ikke rigtig. Eller.. Jeg havde en masse ting jeg burde gøre igår, der var også mange ting jeg skulle gøre. Mandagsindlægget var en af de ting jeg kunne gøre, og jeg kunne ikke rigtig retfærdiggøre overfor mig selv, at jeg researchede nøgne mænd, når jeg ikke engang kunne skrive en mail eller en eksamensopgave eller to.

I dag havde jeg til gengæld alle mulige intentioner om, at få smidt mandagsindlægget afsted i god tid, faktisk i så god tid at jeg måske endda kunne nå to indlæg i dag. Men altså.. jeg startede min dag med at hælde kaffe i min computer, og efterfølgende kortslutte lortet, så jeg skulle ligesom lige snakke lidt med mit forsikringsselskab (som forresten er awesome, og allerede har sørget for en ny og bedre computer). Dermed kunne man måske argumentere for, at jeg faktisk skriver indlægget på den helt rigtige dag.

For den oprindelige tanke var jo, at nøgne og flotte mænd gør en nedern dag bedre; de fleste mennesker hader mandag, så jeg valgte mandag. Men i denne uge faldt min mandag altså på en tirsdag.

I. Am. Off. The. Hook!


For tiden spreder #icebucketchallenge sig som en steppebrand på internettet. Kort og godt går det ud på, at du smider iskoldt vand ud over dig selv for at skabe opmærksomhed omkring ALS (Lou Gehrigs disease), og så må du nominere andre til det samme. Hvis du ikke ønsker at smide vand ud over dig selv, skal du donere et beløb til ALS forskningen. 

Mange kendisser er hoppet med på bølgen, Oprah, Chris Pratt, Anna Kendrick og mange andre. De fleste vælger både at donere og smide vand ud over sig selv. På den måde får de skabt opmærksomhed omkring sygdommen, og de nyder unægteligt godt af den goodwill de bliver stemplet med i samme ombæring. 

En skøn mand har beæret os med en sådan video. Endda en hvor han, i bedste miss wet t-shirt stil, har en hvid t-shirt på, der bliver gennemblødt af iskoldt vand. Jeg takker ham, og giver ham en velfortjent plads på podiet hos de andre mandags mænd. 

Tom Hiddleston. 








 


God mandag tirsdag! 

9 kommentarer:

  1. Jaaaa! Og han nominerede Benedict Cumberbatch, som vi kan håbe på gør ham kunsten efter og tager en hvid skjorte på!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes please. Og Misha Collins har netop nomineret Jared Padalecki og Jensen Ackles. Livet er skønt.

      Slet
    2. Totalt strengt, at Jared Padaleckis er filmet med noget, der ligner en gammel Nokia... har Jensen gjort det endnu?

      Slet
  2. Jeg fucking elsker Tom Hiddleston.

    SvarSlet
  3. Iført gennemblødt hvad t-shirt eller ej, lige en mandags hottie efter min smag!

    SvarSlet
  4. Iih Tom Hiddleston er SÅ FLOT! Der skal lyde en tak til Nathan Fillion for at nominere ham :D og elsker at han valgte at gøre det i hvid t-shirt! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er Nathan Fillion evigt taknemlig!

      Slet