mandag den 11. august 2014

Mandags-Hottie #26

Åh hvilken mandag. Efter en weekend dedikeret til seriøs svensk turisme, har jeg haft ufatteligt svært ved at vågne ordentligt op i dag, og for at være helt ærlig, så tror jeg ikke, jeg på noget tidspunkt har været helt på toppen i dag. 

Men okay, jeg er i Sverige, jeg er i live og jeg har internetadgang og amerikansk netflix - livet er ikke det værste man har. 



Denne mandag markerer begyndelsen på enden for mit svenske eventyr. Jeg tager mod det danske på fredag, men det skal ikke stoppe mig fra at hylde alt hvad der er svensk lidt endnu. Lad os derfor gøre brug af den gode gamle (og lidt glemte) associationsleg. 

Sidste uge i Sverige - Sverige - Svenske mænd er pæne - Svensk mand - Jeg er en prinsesse - Carl Philip er min prins - Sofia step down - Carl Philip er min. 








Jeg følte mig lidt mere beskidt end jeg plejer, da jeg begyndte at google [Prins Carl Philip nøgen], men hvad gør man ikke i researchens navn.  

God mandag de damer! 



4 kommentarer:

  1. Arhmen, det er jo også for useriøst, at han skal giftes med en Paradise Hotel-deltager. Buuuuuh!

    SvarSlet
  2. Åh han er så pæn (og hvad sker der for at hans forlovede bare slet ikke er ligeså pæn som ham?!, de svenske kongelige er virkelig dårlige til at score!) Har altid syntes, at han ligner Orlando Bloom, og det er jo heller ikke dårligt :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er scorer ikke ligefrem over evne.

      Slet