mandag den 4. august 2014

Mandags-Hottie #25

Mandage er faktisk slet ikke så slemme, når man vågner i Stockholm og solen skinner. Men sådan en mandag kan naturligvis sagtens blive bedre - med mindre jeg var vågnet i flotte svenske Skarsgård-arme (så havde jeg nok bare barrikeret mig på mit værelse sammen med ham, og i havde aldrig hørt fra mig igen). 


Når man sådan sidder i Sverige og skal følge et rimelig intensivt kursus i sprog, litteratur og kultur, så har man ikke rigtig tid til andet end at læse, gå til undervisning og sove.. skulle man tro, 

For jeg vil mene at det blot handler om at have sine prioriteter i orden, således at pligter kan kombineres med det man holder allermest af. 

Derfor er der ingen af jer der behøver at frygte for mit velbefindende. Jeg får stadig mit daglige netflix-fix, bare ikke så meget som jeg plejer. Det betyder at min besættelse af det overnaturlige, engle, dæmoner og urimeligt flotte brødre ikke er blevet mindre. Tværtimod. 

Med andre ord er der kun én bestemt mand der kan få denne uges Mandags-Hottie plads. En mand med seriøst flotte øjne, en mand der bærer en trenchcoat som ingen anden, en mand der er meget mere end en mand. 

Misha Collins. 

 









God Mandag!









2 kommentarer: