mandag den 28. juli 2014

Mandags-Hottie #24: With a Twist

Mandag skønne mandag. I dag bruger jeg det meste af min dag i et tog - et lækkert tog faktisk. Sådan et af de tog med en hel bistrovogn og med gratis (og fungerende) internet hele vejen. Jeg er på vej til Stockholm, her skal jeg bruge de næste tre uger på at lære lidt om sproget, kulturen og litteraturen - det bliver sikkert rigtig hyggeligt. Men det er ikke det i vil høre om, det ved jeg godt.

Bloggens besøgstal er altid lidt højere om mandagen, og jeg ved jo godt hvorfor. I tjekker ind allerede fra morgenstunden, og det fortsætter hele dagen.

I dag er det som bekendt "with a twist", en mandag hvor alle jeres hemmelige crushes ikke bliver mødt med fordomsfulde blikke og kommentarer, ikke fra mig i hvert fald (okay lidt). Det er dagen hvor vores hottie ikke nødvendigvis taler til det brede publikum, men ikke desto mindre vil være i centrum - i hvert fald i en kort periode.


Dagens Mandags-Hottie har portrætteret en af mine yndlingskarakterer fra en af mine yndlingsbøger, her blev han beskrevet som en fyr med "large, protruding ears and quite a few pimples." Ikke nødvendigvis oplagt Mandags-Hottie materiale, men jeg dømmer ikke. 

Han er mørkhåret, og det vil jeg altid være fan af. Han har spillet med i en Harry Potter film og han er britisk, hvilket altid, altid, A L T I D vil være et kæmpe plus i min bog. 

Det at han er britisk og har spillet med i en Harry Potter film, er (næsten) nok til at få mig til at se bort fra det faktum, at hans øjne sidder lidt for tæt på hinanden, hans hår lidt ligner en hjelm uanset hvad han gør ved det, han overhovedet ikke kan bære et skæg (hvilket jeg ellers elsker) og at det ikke ser ud til at der findes nogle billeder af manden hvor han er afklædt, bortset fra nogle virkelig ucharmerende eksempler på frontal nøgenhed fra filmen Nature Boy

(Det er forresten rigtig akavet at google [Lee Ingleby shirtless/naked/hot] ved siden af en fremmed mand i et svensk lyntog). 

Men jeg skal jo ikke dømme, det har jeg sagt og det gør jeg heller ikke (specielt fordi jeg faktisk godt kan se fascinationen når han er klædt på til rollen som Stan Shunpike, og jeg skammer mig ikke engang (sådan rigtigt)). I stedet lader jeg Mettes crush få sin plads på mandelisten over dem alle (sgu!). 

Ugens Mandags-Hottie er Lee Ingleby a.k.a Stan Shunpike.  






I min bog bliver man automatisk lidt flottere, når man har være med i en Harry Potter film. Så Lee Ingleby er okay i min bog - hvis altså han kører rundt i en lilla bus, iført meget slidt tøj, en gammel taske og en endnu grimmere konduktørhat. 


Mette, den var til dig. 

God mandag damer! 




2 kommentarer:

  1. Yay :D Han er jo mit store britiske tv crush i øjeblikket! Han er også genial som John Bacchus i George Gently krimiserien ;) (og ja natureboy billederne er ikke heldige :D )

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan godt få ham for dig selv ;)

      Slet