mandag den 21. juli 2014

Mandags-Hottie #23

Denne mandag markerer min syvende dag som "nomade" - indtil videre er det fint nok, fordi jeg ikke har været nomade per sé, men egentlig bare har lånt en lejlighed (pt. er jeg i anden lånelejlighed). Det er lidt trist at leve ud af en rygsæk, men det er sgu egentlig rigtig rart at vide, at næste måned bliver der trukket lige præcis 0 kroner i husleje.

Dog gør den her mangel på 'base' også, at jeg glæder mig endnu mere til at tage tre uger til Stockholm i næste uge. Jeg har tænkt mig at bruge tiden på, at lade som om at der ikke er Åh-gud-jeg-flytter-snart-til-et-andet-land-godt-nok-er-det-midlertidigt-men-stadigvæk kaos i mit hoved.


Jeg havde alle mulige intentioner om, at smække endnu en af de urimeligt flotte mænd fra Supernatural på min lille liste af flotte mandags mænd; den besættelse stopper aldrig, og I slipper aldrig for at høre på det. 

Men i lørdags mistede verden et af sine tidligste Hollywood-hunks. En mand der har været i gamet så længe, at man ikke rigtig kan forestille sig tingene uden ham; Maverick, James Rockford, Duke. 

Han var ikke bare en dygtig skuespiller, men også en fantastisk flot mand. For nogen vil han altid være Maverick, for andre (nok nærmere det yngre publikum) er han en ældre Ryan Gosling i The Notebook. 

I dag er han Mandags-Hottie. 

De damer, 
James Garner. 











2 kommentarer:

  1. Stort tab, han var en virkelig dygtig skuespiller. Godt valg Heidi, for han var nu utrolig flot!

    SvarSlet