tirsdag den 15. juli 2014

Mandags-Hottie #22

Jeg er (som altid) godt klar over, at det ikke er mandag i dag. Jeg ved godt at det er tirsdag, og jeg gider ikke engang komme med en undskyldning.

Bortset fra at jeg altså brugte hele dagen igår på at gøre rent i min gamle lejlighed, og bagefter indlogerede mig i verdens bedste lånelejlighed og altså var så fræk, at gå fuldstændig offline, og slænge mig i en sofa i stedet for at skænke bloggen og andet en tanke - og med 'offline' mener jeg selvfølgelig, at jeg loggede på Netflix og skræmte livet af mig selv med dæmoner, historier fra helvede og to, okay tre, faktisk fire + det løse meget flotte mænd - men jeg var ikke logget på andet, så det tæller stadig. 

Men altså.. ingen undskyldninger, eller noget. 


Faktisk kunne jeg sagtens have skrevet dette indlæg igår, på trods af træthed og ugidelighed, men så kom jeg i tanke om hvor meget jeg bare ikke gad noget som helst igår. 
Jeg gad ikke skrive, jeg gad ikke lave mad (frysepizza), jeg gad ikke gå i bad (truckerbad), jeg gad ikke flytte mig (jeg faldt i søvn på sofaen), jeg gad absolut ingenting, og da slet ikke tænke. 

I dag gider jeg heller ingenting, på nær lige at skrive dette indlæg, men jeg gider stadig ikke tænke. Så jeg har taget den nemme løsning i dag. Jeg har valgt at gøre den del af mig, der er glad for det mere grå guld tilfreds. 

Jeg har valgt at lade min besættelse tale for mig lidt endnu, bær over med mig - på et tidspunkt går det vel over. 

Jeg holder det selvfølgelig inden for familien. Farmand Winchester skal på banen, det kan jo ikke være anderledes. 

Næste uge får i sikkert serveret lidt lækker englenumse, hvis jeg ikke bliver stoppet i tide. 

Jeffrey Dean Morgan, de damer.






Ej men se ham lige altså. 


8 kommentarer:

  1. Supernatural obsession. Yes, please.

    SvarSlet
  2. Åh skal altså også se Super Natural engang!
    Mmm Jeffrey Dean Morgan er nu pæææn! ;)

    SvarSlet
  3. Uh, jeg binge watcher også totalt. Yay!! Alt ved den serie er bare lækkert :-D

    SvarSlet