mandag den 7. juli 2014

Mandags Hottie #21

Denne mandag er faktisk helt okay. Jeg har afleveret min praktikrapport til tiden og opfyldt de tekniske krav (yay me). Jeg skal i biografen i aften med en af de bedste piger jeg kender, og jeg kan se frem til en aften/nat i Netflix' varme skød. Det er en helt okay dag faktisk. Hvis man ser bort fra et par moralske tømmermænd af dimensioner, at der er sporarbejde i Sønderjylland og jeg derfor er nødt til at skifte fra tog til togbus, og derfor må se min hjemrejse blive næsten en time længere end normalt.

Men lad os nu ikke hæfte os ved de ting vi ikke kan gøre noget ved. Jeg kan i hvert fald gøre mit til at jeres mandag, og min egen, bliver lidt bedre.


Denne uges Mandags-Hottie er en mand jeg stiftede bekendtskab med for lang tid siden. Dengang var han den søde fyr, the good guy, ham der var fantastisk på papiret, men bare var lidt for sød. 

Han er stadig sød, men det er ikke længere på den kvalmende måde, nu er han faktisk lidt af en bad-ass, han er dog stadig en af dem, hvor man bare ved at blomster ville blive hverdagskost til sidst, men det er også okay, når han er lidt af en bad-ass i sit job. 

Jeg taler selvfølgelig om Jensen Ackles modpart, den altid skønne Jared Padalecki. 

Ja, jeg er stadig fuldstændig besat af Supernatural - jeg troede det var en fase, men det er det tydeligvis ikke. I kan takke Miriam for, at jeg overhovedet ved den eksisterer. Faktisk vil jeg gerne takke Miriam, hun har gjort mit liv meget bedre. 









God mandag damer! 

Ps. Jeg ved godt at min lille giveaway sluttede igår - jeg trækker en vinder i aften, når jeg er tilbage i Odense. 

2 kommentarer:

  1. I aim to please. ;) Fun fact: Jared er gift med Ruby i virkeligheden! O_O

    SvarSlet
  2. TAK HEIDI! MIN UGE BLIVER SÅ GOD NU! <33333

    SvarSlet