tirsdag den 1. juli 2014

Mandags-Hottie #20: With a Twist

Jeg skal (igen) undskylde forsinkelsen, men jeg brugte altså hele min mandag på, at gøre et ihærdigt forsøg på at få afleveret en eksamensopgave. Det lykkedes (yay me) - men altså jeg afleverede cirka en tredjedel af hvad der var absolut minimum, så jeg ved jo godt, jeg er dumpet; sådan by default (fuck mig).

Men det er ikke det vi skal tale om i dag. Vi skal snakke flotte mænd. Eller.. Det er jo "With a Twist"-mandag, så vi skal tale om en mand, som en anden person synes er flot. En mand som jeg ikke nødvendigvis kan se charmen ved, men ikke desto mindre en mand som jeg skal rose til skyerne, eller i hvert fald en mand, jeg skal forsøge at finde charmen ved.

For et par dage siden mailede jeg frem og tilbage med Gitte. Vores korrespondance handlede ikke om mænd til at begynde med. ;en søde Gitte var ikke sen til at udnytte det private forum en mail-korrespondance nogen gange kan være, så hun fik krænget sit hjerte ud. Hun fik fortalt, hvem hun har et uforklarligt crush på. Hvem der fra tid til anden kan slå hende lidt ud af kurs.


Jeg vil gerne starte ud med at sige, at denne uges Mandags-Hottie er af lidt ældre dato, han er 61 år gammel. Det taler ikke nødvendigvis imod ham; jeg har selv en forkærlighed for modne mænd, silver foxes om man vil. 

Denne uges Mandags-Hottie er en mand der er vant til magt. Han er en autoritetsfigur. Han virker som et menneske der vægter familien højt. Han er dedikeret, viljestærk, disciplineret, uddannet og han er ikke bange for at ytre sin mening, omend han har perfektioneret politiker-svaret, og man dermed aldrig kan være helt sikker på, hvad han egentlig siger. 

Jeg kan godt se hvad der appellerer til Gitte. En mand med magt gør bare et eller andet ved mange kvinder. Om denne uges Mandags-Hottie gør noget for os alle sammen, skal jeg lade være usagt, og desuden heller ikke gøre mig klog på. Jeg vil blot præsentere manden for jer andre. 

I kender ham nok som manden der skrev bogen "Minimal stat", manden der gav faklen videre til Lille Lars fra Græsted. Manden hvis kone viste, at man sagtens kan ryste røv for hele Danmark, selvom man er statsministerfrue. 

Denne uges Mandags-Hottie er ingen andre end: ^
Hr. Anders Fogh Rasmussen. 

  


For Gittes skyld, og også lidt min egen, googlede jeg Anders Fogh rigtig meget. Jeg googlede ham uden tøj, uden skjorte, i badetøj og (gisp) nøgen. Jeg ved ikke om mine google skills fejler mig, eller om manden blot har så meget magt (nok det med magten), at der ikke findes et billede af ham, hvor han ikke ser velpoleret (og påklædt) ud. Men det bedste jeg kunne finde, var nedenstående. 


Hvem får man forresten problemer med, når man har googlet Natos generalsekretær nøgen? 
Skal jeg begynde at kigge mig over skulderen? 

God mandag tirsdag!

6 kommentarer:

  1. Åh Gud nej :| Silver Foxes = George Clooney typer, Anders Fogh? Nej! :p

    Det må virkelig kræve en forklaring fra Gittes side :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er med dig på den her! ;)

      Slet
  2. aaaarrrrhmen se lige manden. Når man ser ham stå dernede i NATO og være totalt magt- og bestemmende-agtig kan man sgu da kun smelte. Det er autoritet, så det gør noget! Jeg siger ikke, at jeg ville springe på ham sådan lige nu, hvis jeg fik muligheden (siger på den anden side heller ikke, at jeg ikke ville...), men jeg gad satme godt have en mand der var SÅ læks, når vi ramte de 61!
    Det var en sorgens dag, da han forlod dk til fordel for nato..

    SvarSlet
  3. Hold da op er han 61? Ja det ligner han jo ikke. Det er så også det eneste positive, jeg kan sige, jeg har det generelt meeeget svært med AFR! Sorry Gitte :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså han holder sig okay, men stadig..

      Slet