tirsdag den 8. juli 2014

En vinder

Min lille giveaway sluttede jo i søndags - jeg har dog først trukket en vinder her til morgen (Jeg ved godt, jeg er langsom).

Anyways.. Tak til jer der deltog; I var ikke så mange, men det er nu også meget mere overskueligt. Jeg trak en vinder via random.org - jeg havde sgu ikke så meget energi til at finde på et eller andet kreativt/sjovt.


Vinderen blev Hende C
Jeg har sendt dig en mail. 

Og nu vi er ved Hende C, så synes jeg I burde kigge forbi hos hende en gang imellem - jeg har haft hendes blog bogmærket i et stykke tid, og kigger forbi når jeg husker det. Hendes indlæg er (næsten) altid dejligt lange - jeg kan godt lide meget tekst, det kan vel ikke overraske nogen, hun skriver skønt, og hun skriver, ligesom mig, om lidt af hvert. 


1 kommentar:

  1. Ros, anbefaling og gratis bøger på samme tid! Jamen, hold nu kæft en skøn overraskelse at vågne op til. Slår i den grad nybagte boller med Nutella (og det siger sgu en hel del).
    Du er ikke bare herre sjov, Heidi, men også herre SØD! Tak tak tak.
    Wuhuuuuuuuu *sejrsdans*
    Fik jeg sagt tak?

    SvarSlet