onsdag den 25. juni 2014

Tre bøger til én af jer



Jeg tager til Irland næste semester, og i den forbindelse skal mine ejendele opmagasineres. Det er lidt en skør fornemmelse jeg sidder med, for helt ærligt; alle mine skønne ejendele (jeg ejer intet af værdi), skal bare pakkes ned og der er ingen der kan tage sig af dem - Åh stakkels materielle objekter, hvad skal der dog blive af dem?

Det der gør mest ondt, er selvfølgelig at pakke mine bøger ned - en enkelt eller to ryger nok med til Irland (Host-Harry Potter-Host), resten pakkes ned.

Men ikke dem alle. Tre af dem går til en af jer, hvis vedkommende altså lover at passe godt på dem. Bavian og Sten, Saks, Papir af Naja Marie Aidt og Texas' Rose af Dy Plambeck.

Begge forfattere er blevet rost til skyerne, og begge forfattere er romanaktuelle nu eller snart. Naja Marie Aidt med Frit Flet i samarbejde med Line Knutzon og Mette Moestrup. Dy Plambeck med romanen Mikael - en bog om krigen i Afghanistan fra to perspektiver, soldatens og journalistens.


Jeg bliver altid så ufatteligt stolt, når det lykkes mig at kreere noget i Paint, som ikke nødvendigvis ligner opkast. 

I skal ikke gøre noget vildt og voldsomt for at deltage. Smid en kommentar inden søndag d. 6. juli klokken 14.00 og skriv jeres mail (hvis i trykker follow et eller andet sted giver det ikke ekstra 'lodder', bare god karma og et smækkys når jeg ser jer). 

Jeg skal nok finde på en eller anden tosset idé til, hvordan jeg trækker en vinder. 

.. Og øh.. inden I tror, jeg er totalt hellig og bare sådan forærer noget væk, som jeg helt selv har betalt for, så vil jeg lige minde jer om, at jeg er røvfattig og blot betaler portoen; bøgerne er fryns fra min praktikplads (af samme grund vil i finde ordene 'bladreeksemplar' trykt på første (tomme) side) - Bare sådan FYI, I ved. Når jeg en dag bliver rig og berømt, skal jeg nok købe gaver til jer alle sammen.

12 kommentarer:

  1. Ej, jeg vil da gerne være med!
    Jeg skal til Ghana i 6 måneder, så tror nok lige det kunne være fedt at have nogle bøger med :)
    signewinther @ hotmail . com - samlet selvfølgelig :D

    SvarSlet
  2. Er der én vinder i alt? Jeg vil gerne vinde Sten, Saks, Papir, men er ikke så interesseret i resten :)

    ireneejensen@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Ih bøger! Jeg har faktisk ikke læst nogen af bøgerne, eller prøvet nogle af forfatterne, så vil rigtig gerne vinde ;D Åh glæder mig til at høre mere om din Irlands"tur", er lidt misundelig! ;)

    SvarSlet
  4. Nu er der sikkert nogle der falder om når jeg siger det her, men jeg har faktisk aldrig (ALDRIG?! nej aldrig) læst noget af Naja Marie Aidt. Hvis jeg nu vandt de her bøger, så lover jeg at læse dem. Ama'r halshug!

    louisehede1989@gmail.com

    SvarSlet
  5. Åh, lige min smag <3 Jeg vil rigtig gerne deltage.
    hendec@hotmail.dk

    Dog er jeg lidt forvirret over at du i teksten nævner "Vandmærket", men at den på billederne er byttet ud med Bavian. Hvilken én af dem, er det man kan vinde? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt, du er vågen - jeg har rettet det nu (Jeg besluttede lige inden jeg gjorde indlægget færdigt, at jeg selv ville beholde Vandmærket) :)

      Slet
  6. Årh bøger, hvem længes ikke altid efter nye bøger.. Jeg er ihvertfald ikke én af dem!
    line92borup@gmail.com

    SvarSlet
  7. Ejmenaltså!! To hele bøger med yndlings Naja Marie Aidt, som jeg ikke har læst endnu (øver mig stadig på at læse skønlitteratur og faglitteratur sideløbende) og en sommerferie to come! Match made in heaven ;-) Og så vil jeg mægtigt gerne stifte bekendtskab med Plambeck bagefter - tak :-D
    silleh@gmail.com

    SvarSlet
  8. Hvis jeg vinder, skal jeg helt sikkert nok sørge for, de kommer til at bo i et kærligt hjem sammen med massere af deres artsfæller, og hvor de bliver passet rigtig godt på. Derudover har jeg ikke læst noget af hverken Plambeck (som jeg faktisk pinligt nok aldrig har hørt om før) og Naja Marie Aidt, så det kunne da også være interessant at stifte bekendtskab med dem.

    funny94girl@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Ork ja, bøger kan man altid bruge! :)
    theslightlydarkerside@gmail.com

    SvarSlet
  10. Altså, jeg er lidt hjemløs, jeg har brug for bøger sødeste Heidi !
    Og så får dine film også noget hjemligt til at holde sig med selskab ;)

    kiafinjord@gmaill.com

    SvarSlet
  11. Det gider jeg godt! :D

    MetteDue@live.com

    SvarSlet