mandag den 16. juni 2014

Mandags-Hottie #18

Denne mandag er ekstra hård for mig. Jeg har sovet helt af helvedes til; faktisk siger min sleepcycle app, at min søvnkvalitet for natten er på 36% - så er det lige pludselig ikke så mærkeligt, at jeg i bedste fornærmet-teenager stil mumlede "kælling" efter en fremmed kvinde, der kom til at strejfe mig, da hun ville forbi mig på rulletrappen.

Jeg har brug for et boost. Kaffe har vist sig utilstrækkeligt i dag (the horror). Jeg sidder faktisk bare og sumper på praktikpladsen, og det dur jo ikke.

Det er også i dag, jeg får udleveret en eksamensopgave. En opgave jeg ikke formåede at skrive i januar, på trods af gode intentioner. Jeg ved ikke hvordan fanden det skal lykkes at skrive den opgave på 14 dage, når jeg i 8 af de dage sidder på min pind i København, samtidig med jeg prøver at skrive en praktikrapport - faktisk burde jeg også få min lejlighed pakket ned.

Ovenstående kan faktisk godt lykkes, hvis altså jeg lægger mig lidt i selen. Men jeg kom til at gøre noget igår. Jeg tilmeldte mig netflix. I behøver ikke råbe op om, hvor top åndssvagt det er, sådan lige op til en eksamensopgave - det er jeg da så udmærket godt klar over, og der gik faktisk heller ikke meget mere end et par timer, før jeg ramte dilemmaet: Et afsnit mere eller (tiltrængt) søvn? Jeg er altså godt og grundigt på røven, og som altid har jeg kun mig selv at bebrejde.


Denne uges Mandags-Hottie skal altså kunne noget helt specielt for at få mig ovenpå igen. Det naturlige valg er at vælge ham, der er skyld i at jeg har sovet meget lidt - det er slet ikke så beskidt som det lyder (I wish). Jeg taler selvfølgelig om manden der fik mig til at trykke "se næste afsnit" hele aftenen igår. Manden som skræmmer livet af mig, får mig til at grine, er pissehamrende flabet (fuck han er flabet og jeg elsker det) og går lige i trussen. 

Det kan ikke være andre end Mr. Jensen Ackles.











Undskyld mig, jeg må hellere gå ud og finde et håndklæde, jeg kan sidde på resten af dagen. 

God mandag!

10 kommentarer:

  1. JAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJA!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vidste, jeg kunne regne med dig på den her.

      Slet
  2. Fuck me sideways.... Yes please!!!!

    Og du kan sove når du bliver gammel!!!! Men få så lavet den opgave ;) og få pakket... Og se lidt mere på Jensens Jensen ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahha Jensens Jensen - don't mind if I do

      Slet
  3. Holy moly, for en frækkert :O hvad er det for en serie jeg er gået glip af????

    SvarSlet
  4. Håndklæde kommentaren. Jeg er vild med det.

    Menmenmen. Jeg har muligvis en skrækkeligt dårlig smag i mænd (føler mig undskyldt) men Sammy er bare sødere. Der er noget surferboy over ham Jensen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hans surferboy look er netop grunden til min fascination - selvom jeg også er frygtelig glad for Jared Padalecki.

      Slet
  5. Endelig er jeg enig i din mandagshottie :D If you ever need a breake, im free for coffee ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg ringer nok snart!

      Ps. Den eneste du har været enig i? Har du set samlingen? :p

      Slet