mandag den 9. juni 2014

Mandags-Hottie #17

Det er helligdag (en helligdag som der ikke er særlig mange, der egentlig ved hvad går ud på - jeg har googlet amok og er ikke blevet klogere), så mange af os har fri. Så denne mandag burde vel egentlig ikke være nedern. Men altså, mandag er per definition lidt mere træls. Desuden er jeg af den opfattelse, at en helligdags mandag er endnu mere nedern, for den udskyder bare 'start-på-ugen-smerten', og det er der jo ingen der er tjent med.

Derfor venter der jer noget ekstra godt lidt længere nede, hvis jeg altså selv skal sige det. 


I går blev dette års Tony Awards uddelt. Og i den forbindelse er der en masse flotte mænd der dukker op i deres bedste jakkesæt og ser fuldstændigt fantastiske ud. Denne uges Mandags-Hottie vandt ikke noget, og han var heller ikke vært, men han uddelte en af priserne. Han er skøn, og var i lang tid manges (og min) favorit til rollen som Christian Grey - hvis den bog da absolut skal filmatiseres.  

Manden er skøn, han er flot, han er fantastisk i White Collar, og når man udtaler følgende om skuespillerfaget, og manien med at sætte folk i bås (og om hvorfor han aldrig 'officielt' var sprunget ud som homoseksuel, så kan man ikke andet end at elske ham: What we really have to do is stop the adjective before the job title — whether it’s ‘black actor,’ a ‘gay actor’ or anything actor. Everybody thinks that equality comes from identifying people, and that’s not where equality comes from. Equality comes from treating everybody the same regardless of who they are. I hope the media and the press catches on to that, because it’s time to move out of 1992.”

Damer, jeg giver jer.. Matt Bomer. 







Det gode ved skuespillerne fra Magic Mike? - Nedenstående gifs eksisterer. 



Hvis vi nu laver en omgang 'Bad Lip Reading' på ovenstående gif, så kan det godt ligne at han skriger: "Ja daaaa" - det gør jeg i hvert fald. 

God mandag! 

Ps. Har i et hemmeligt crush, som måske er sådan lidt pinligt, utraditionelt eller direkte dumt, så fortæl det til mig, så bliver han Mandags-Hottie om et par uger. 

14 kommentarer:

  1. Du burde overveje den canadiske skuespiller Yannick Bisson, der bl.a. spiller Murdoch i krimiserien Murdoch Mysteries som jeg kun ser pga ham! :-)
    Prøv at google ham!
    Det kunne da også være Orlando Bloom ... haps!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mmmm ja Yannick Bisson er pæn! :D

      Slet
    2. Jeg er allerede med på Yannick Bisson vognen og har været det længe ;)

      Slet
  2. Det burde være forbudt at være så lækker. Fuck mand....

    SvarSlet
  3. Mit underlige crush i øjeblikket er Lee Ingleby, ved ikke rigtig hvorfor, synes bare han er nice :D Og så har han virkelig god humor! (Det er faktisk ham, der spiller Stan Shunpike i Harry Potter)...

    SvarSlet
  4. Min bad lip reading fortæller mig at Matt Boner... Jeg mener Bomer... siger "ja taaaaaak" :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Du har ret, og det overvejede jeg også - men jeg endte på Jaaaa daaa, fordi det var mine tanker ;)

      Matt Boner er et meget bedre navn.

      Slet
  5. Synes lige jeg ville tilføje lidt ekstra underlige eller anderledes eller semiukendte crushes - tro mig jeg har mange- Ben Whishaw han er så pæn (ikke hot på Matt Bomer måden, men...) og JJ Feild og Tom Mison ;) så har du lige lidt mere inspiration!

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan altid regne med dig, Mette! :D

      Slet
  6. Mit crush lige pt er Paul Rudd - Jeg ved ikke hvorfor, jeg synes bare han er så frygtelig sød at se på, og jeg elsker ham som Mike i venner :b

    Jeg er btw godt tilfreds med denne mandags hottie, selvom en del af mig havde håbet på en halv nøgen Hugh Jackman, da jeg læste "Tony awards" ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hugh Jackman er skam noteret, han skal bare på i en rigtig 'mande-uge' - ikke i forbindelse med Tony Awards, også selvom han var vært og mere indlysende ;)

      Slet