mandag den 2. juni 2014

Mandags-Hottie #16

I dag har jeg rundet 100 følgere på bloglovin', det gør lige mandag lidt bedre - i er sgu søde altså. I den forbindelse overvejede jeg, om der mon fandtes en lækker mand på 100 - det gør der ikke, og man får ikke en skid ud af, at google [hot 100 year old] - faktisk ender du bare med en masse billeder fra Maxim's Hot 100 liste - og nok er kvindekroppen skøn, men her skal det, bortset fra en enkelt svipser (der kommer sikkert flere), handle om flotte mænd.

Men hvor skal vi hen? Hvem skal googles? Hvem skal opleve den ære det er, at blive ugens Mandags-Hottie?


100 følgere på bloglovin - det kan jeg vist takke Mandags-Hottie projektet for, 100 er et dejligt rundt tal - 100 mænd i et indlæg er for mange - 100? - plads nummer 100? - nummer 100 på listen over bedste film - Inglourious Basterds - cast - Michael Fassbender!

Faktisk havde jeg allerede besluttet mig for, at jeg ville have ham i dag - men jeg har ledt med lys og lygte efter en relation til tallet 100 - så i dag har jeg overholdt aktualitets-kravet (sådan lidt i hvert fald) og jeg har gudhjælpemig også leget en ordentlig associationsleg, for første gang nogensinde.










God Mandag!

Ps. Det var en sand fornøjelse at google Michael Fassbender.

15 kommentarer:

  1. Oh shit...... Top lækker mand. Han gør bestemt nummer 100 en ære. Jeg var lige ved at tabe kaffekoppen da jeg scrollede ned til almost dick peek billedet. Tak :)

    /K

    SvarSlet
  2. Svar
    1. Fåååååhåååårk yes.

      Slet
  3. HAPS! Hvad er der med mænd der ryger? De er jo skyld i sneglespor verdenen over!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahaha sneglespor!

      Og ja, en mand der ryger er bare lidt mere læks - utroligt nok.

      Slet
  4. Åh Michael Fassbender, ham kan jeg godt li'! Han er ALT for lækker! (Skal altså også have set den der nye X-Men - hallo McAvoy, Fassbender og Jackman - mums!) BTW så går min mor og jeg, og synger din og Stinnas fantastiske mandagshottiesang (konstant!)! ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja X-men - jeg må og skal i biografen!
      Jeg er glad for at i kan lide sangen - næste store sommerhit måske? ;)

      Slet
  5. Åh han er virkelig læks. Opdagede ham først her i sidste uge da jeg så den nye x-men film. Han spiller evil, og det klær ham - nam!

    SvarSlet
  6. Huhuu, så skulle I tage og se filmen Shame - der er nøgenhed for ALLE pengene!

    SvarSlet