onsdag den 28. maj 2014

Mandags-Hottie: Soundtrack

Jeg kunne sikkert skrive en hel roman her, hvis jeg altså først kom rigtigt i gang, det tog nemlig lidt overhånd for os - vi blev bare lidt begejstrede, forstår i. Så for jeres skyld, stopper jeg mig selv; det her kan nemlig siges med meget få ord. 

DJ Lægekone og Heidi præsenterer... 
Mandags-Hottie Jinglen. 


Tak til Stinna aka DJ Lægekone. 

Ps. Jeg har jo aldrig sagt, jeg kunne synge. 

Pps. Som altid er det en god idé at skrue lidt op for lyden; jeg befinder mig ellers altid i et ret højt toneleje, men ikke på nettet åbenbart. 

Ppps. Jeg ved godt det er åndsvagt - men altså.. hvad havde i regnet med?

8 kommentarer:

  1. Kæmpe applaus! Bedste jingle, stor fan!

    SvarSlet
  2. HAHHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAH! Jeg.elsker.det!!!!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er jeg glad for at høre ;)

      Slet
  3. WUUUUUUUUUUUU!!!!! Kommer den snart som download? Det er den bedste video, jeg har set længe! Åh kan slet ikke tåle at grine så meget :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Selvfølgelig gør den det - det er det næste store sommerhit, snart på spotify!

      Slet
  4. HAHAHHAHAHA ;D Åh Heidi, det er jo genialt. Det er storslået. Det er perfekt!

    SvarSlet