mandag den 26. maj 2014

Mandags-Hottie #15: With a Twist

I dag har mit lille projekt kørt i 15 uger (nogenlunde regelmæssigt). Så jeg tænkte at det måske var på tide med en lille opdatering/fornyelse af projektet. Jeg beder jer jo tit om at nominere en mand, hvor jeg tillader mig at sige nej tak, hvis ikke manden ikke er på min "Ku' Godt Liste". Men det laver vi om på nu.

Hver fjerde Mandags-Hottie vil være en af jeres mænd. Jeg skriver stadig indlægget, men en af jer bestemmer manden. Jeg må ikke skrive (med så mange ord i hvert fald) at manden er grim eller forfærdelig. Hvis i læser med hos Miriam, så kig på hendes indlæg om hemmelige crushes; det er 'flotte' mænd i den stil vi snakker om. 

Det bliver lidt af en øvelse for mig, fordi jeg for en gangs skyld ikke kan skrive det første der falder mig ind. Jeg skal gøre den mand det nu bliver til en decideret Mandags-Hottie. Mine google-skills kommer på den ultimative prøve, og jeg skal, koste hvad det vil, få den mand til at fremstå lækker. Jeg kan ikke garantere, at det ikke vil være muligt, at læse min egentlige holdning mellem linjerne, men jeg tænker det ikke gør noget. Jeg læste engang, at der er noget flot/lækkert ved alle mennesker, det handler bare om at finde det - og hvis den flotte ting, er en fregne der er formet som et jordbær, så skal jeg nok finde den.

Hvis i har et hemmeligt crush, så skriv det i kommentarfeltet, eller endnu bedre send mig en mail (se kontakt-fanen) - på den måde sikrer jeg mig, at resten ikke kan gætte sig frem til den næste i rækken. Jeg håber i er med på den, det ville være så sørgeligt at genopleve folkeskole-tiden hvor ingen respons var reglen og ikke undtagelsen. 

Og fornyelsen starter faktisk allerede i dag. Ida har nemlig, ganske uforvarende, givet mig idéen til denne fornyelse. Jeg rendte ind i hende til bogbranchefest (sådan noget bliver man åbenbart inviteret med til som praktikant i Dansk Forfatterforening) i lørdags, og her fortalte hun begejstret om hendes forslag til næste Mandags-Hottie, og jeg indrømmer, at jeg ikke tog særlig godt imod hendes forslag. Men i kraft af min promille og Idas overtalelsesevner, blev jeg overbevist; og et løfte er et løfte, i hvert fald når man kan huske det dagen efter (at jeg så vælger at vinkle den lidt anderledes, behøver vi ikke tale om). 

Ugens Mandags-Hottie er en mand som mange taler om, og rigtig mange elsker ham. Og jeg synes da også han er en fin fyr. Han er en dygtig skuespiller, han spiller med i film og serier i den genre, jeg elsker. Han er en okay høj fyr (1,83) - og det kan jeg rigtig godt lide. Han har mørkt hår, han spiller en drage, han har humor, og hans stemme kan få mange (også mig) til at smelte. 

Så det er det vi fokuserer på i dag, hans humor og hans stemme (bare rolig, jer der er fans får også et par 'sexede' billeder smidt i puljen). Damer, jeg (og Ida) giver jer: Benedict Cumberbatch. 


Ej, undskyld - jeg skal nok tage det seriøst. 



Hans læber fejler i hvert fald intet.
Men hvad er det der sker med de kindben?


Mand med kat - jeg siger det bare.. 


Måske er det hætten der gør det, men jeg hopper næsten med på vognen her.  


Der er sjov og så er der mærkelig - og så er der dét der. 


Bortset fra de virkelige fesne badebukser, så er det der da ikke helt skidt. Well Done Mr. Cumberbatch. 



Han vinder på stemmen. 

Ps. Den video jeg lovede jer, den er på vej - men min kameramand har først tid i morgen. 

11 kommentarer:

  1. YAY! ELSKER Benedict Cumberbatch! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Da jeg trykkede 'udgiv', tænkte jeg "nu bliver Mette glad!" ;)

      Slet
  2. Jeg er glad for at fulde Ida også kan være inspirerende. Og ikke bare fuld... Men også fuld.
    Totalt nede med Cumberbatch! Nu er min mandag god.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fulde Ida er meget inspirerende!

      Slet
  3. Det er bare.... han har et ret grimt ansigt.... (i said it)

    SvarSlet
    Svar
    1. Han er ikke lækker, det har du ret i ;)

      Slet
  4. Jeg er 100% enig i, at hans ansigt er...mindre kønt, men til gengæld opvejer stemmen nærmest det hele for mig! Og højden, ikke at forglemme...
    Og må jeg i øvrigt så lige indskyde:
    https://www.youtube.com/watch?v=W_kD0AgGlf0

    SvarSlet
    Svar
    1. Hans stemme er Guds gave til kvinderne.

      Slet
  5. Hans læber er da totalt underlige, synes jeg :D Næ du, så hellere have ham som drage.

    SvarSlet
  6. Hvad med Yannick Bisson eller Orlando Bloom? :-)

    SvarSlet