tirsdag den 13. maj 2014

Mandags-Hottie #13

Jeg ved godt det er tirsdag, men I burde vide, at jeg er lidt små distræt. Og en gang imellem så sker der bare rimelig meget på sådan en mandag (som f.eks. særvisning af The Fault in our Stars som først har premiere d. 12. juni *Host Host), og jeg glemmer altid at planlægge indlæggene på forhånd, desuden er det ofte noget der sker om mandagen, der gør, at en given person vælges til Mandags-Hottie.


Jeg har lige været til 10-års jubilæum på min efterskole, så jeg har brugt weekenden på at føle mig virkelig gammel, og indse at jeg egentlig ikke er kommet en skid videre. Derfor har vi brug for noget ungt kød. Og hvad bedre end en 20-årig ung mand, med et babyface af dimensioner, de lækreste læber i mands minde og en af hovedrollerne i The Fault in our Stars (som jeg jo lige har været inde at se, sådan cirka en hel måned før jer andre (jeg praler, fordi jeg kan)). 

Jeg giver jer Ansel Elgort. 








God  mandag tirsdag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar