mandag den 5. maj 2014

Mandags-Hottie #12

Mandag, du er en kæmpe stor bitch
Jeg sa' mandag, du får mig til at tænk' PIS (det rimer lidt
For åh mandag, hvem tror du li' du er? 
Du. Er. Pisse. Nederen. 

Jah mandag,  der er ik' meg't at gør'
Meeen mandag, har du mødt Heidi før? 
Når det' mandag, så ved hun hva' der ska' gør's 
Mænd. Skal. Googles. Nøgne 

Det er nem-me-lig mandags-hottie tid 
Det er nem-me-lig mandags-hottie ti-id

Det' en pisse god leg, da da du da di daj
Man kan kigge på nøgne mæ-hænd

Det er nem-me-lig mandags-hottie tid 
Det er nem-me-lig mandags-hottie ti-id

Det' for dig og for mig, da da du da di daj 
Vi er glade for flotte mæ-hæ-nd

(Hvis I ikke allerede har regnet det ud, så kan ovenstående (med fordel) synges på melodien til YMCA af Village People (I skal arbejde lidt med trykfordelingen, men når den er der, så er den der også bare)).
(Jeg fortjener vist et bifald.. Ahem.)


Man ved at ens projekt har taget en lille smule overhånd, når man beslutter sig for at skrive en sang om det. Men betragt det som en jingle - det har ethvert 'succesfuldt' projekt fortjent/brug for.

Desuden er det meget sigende for denne uges Mandags-Hottie, at der sådan følger en lille sang med. Jeg skal nemlig, som så mange andre danskere, til koncert i morgen. Jeg beriger ganske enkelt Parken med min tilstedeværelse (i Golden Circle - selvfølgelig), og skråler med på SexyBack, Cry Me A River, Suit and Tie (teenageren i mig håber på også at høre Bye Bye Bye og Pop!, men ved godt at det nok ikke sker) og alle de andre fantastiske numre fra ingen ringere end denne uges Mandags-Hottie: Mr. Justin Timberlake.  










9 kommentarer:

  1. Mmm… Good one i denne uge!! Er så ærgerligt over jeg ikke skal se ham i Parken. Så ham sidst han var her. AMAZING! Enjoy i morgen :)

    SvarSlet
  2. … Og "du får 5 af mig" for sangen ;)

    SvarSlet
  3. Jeg savner dig endnu mere, når du kommer med de mærkelige sange.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg prøvede at få hende til at synge den og filmen imens, men det ville hun ikke..

      Slet
  4. Åh det lyder som en fed tur i Parken! :D
    Og fantastisk sang, jeg var lidt ved at bryde ud i sang (og latter) midt i "Europa i Litteraturen" :P

    SvarSlet
  5. Jeg man-crusher for sygt på Justin Timberlake!

    SvarSlet
  6. Jeg skal også i Parken i morgen, juhu! 8-)

    SvarSlet
  7. hahaha, jeg elsker din sang! :'D Forventer altså stadig en musikvideo i nærmeste fremtid :'D ..

    SvarSlet
  8. Jeg fik helt lyst til at tage på Sams og skråle med på den sang dér! Fantastisk indledning til den bedste tradition; Mandags hottiiiiiie! Forestil dig at sige det lige som "Squash bodyyyyyyy"... Nu tager det overhånd....

    Rigtig god koncert! Jeg ku godt knalde med Justinbaben!

    SvarSlet