tirsdag den 6. maj 2014

Kære Christine,

Og andre der måske sidder i eksamenshelvedet. 

Du skrev en kommentar til mit indlæg om disney-tissemænd, og når du kommer med sådan en kærlighedserklæring, så må jeg hellere give efter. 
Normalt skriver jeg breve til mig selv i eksamensperioderne; jeg må ofte punke mig selv helt vildt, for overhovedet at tænke på andet end Jersey Shore. Men jeg ved at du, kære Oste-CC, er meget mere velstruktureret og disciplineret end mig; så det er nok ikke et spark i røven du skal bruge. Nej, hvad du har brug for er motivation. 

Vi ved godt begge to, at vi ikke er modtagelige for 'belønning efter x antal sider læst', for hvorfor i alverden stoppe ved to vingummier, når man kan spise en hel pose? - det er jo bare fjollet. 

Desuden ved vi jo godt, at der ikke er nogen bedre motivation end en flot mand. Men grunden til dit kælenavn, og yndlingssvenskeren, bor jo i netop Sverige, og kan ikke lige kigge forbi og spille lidt med musklerne, og lade dig vide hvad der venter, når du engang er færdig med dagens eksamenslæsning (sådan havde han nok alligevel aldrig regnet med, at han skulle nævnes på bloggen).

Men jeg kan hjælpe dig lidt på vej (oh dear god, det lyder som om jeg tilbyder dig mig og min krop som erstatning, men jeg ved ikke hvordan, jeg ellers skal formulere det). Jeg kan give dig det næstbedste. 


Du tænker sikkert: "Ja ja, det skal han sige." Men sådan er Ryan bare ikke, det kunne han aldrig gøre mod dig Oste-CC. 


Og hvis du mangler yderligere motivation, så er Britney her også for at hjælpe. 


Klap i numsen og kys på din pande, 

Catwoman 

(Jeg kunne godt forklare 'kælenavnene', men det gider jeg ikke)

Ps. Jeg skal nok ringe under 'Mirror', hvis du sender sms'er, når/hvis tingene stikker af i Paradise. 

1 kommentar:

  1. Noo - min kommentar blev ikke gemt sidst. Her kommer den igen:
    I LOOOOOOOOOVE YOU!!! :D And you SO get me! :D
    Vingummi-teorien har jeg droppet for længst - den virker nemlig slet ikke! Men denne besked gjorde, absolut. Nu kør vi på! Vi ses på den anden side.

    SvarSlet