søndag den 4. maj 2014

Disney Buler

Der er ikke mange ting der gør mig mere glad end muligheden for at tale frit fra leveren. Når jeg så samtidig, kan få lov at sætte ord på mine tanker omkring mænd og i særdeleshed deres nedre regioner, så skal der meget til at stoppe min talestrøm.

For noget tid siden kårede jeg Disney-prinserne til ugens Mandags-Hottie. Det virkede i til at være ret glade for. Jeg havde selvfølgelig sørget for at finde de bedste billeder frem til jer, og med det mener jeg de beskidte versioner. Jeg snakkede lidt om, at vi nok alle havde været forelsket i Disney-prinserne da vi var yngre, og at nogen af os, måske stadig er forelskede i dem. Men så er det jo godt, at der netop findes de beskidte versioner, for det bekræfter hvad jeg altid har sagt:

Man bliver aldrig for gammel til Disney.

1. Man kan se de skjulte hentydninger i de mange film.
2. Man kan google sig til nogle MEGET voksne Disney-ting. (Men lad være med at gå for meget amok, noget af det der er derude vil arre jeres sjæl for altid; I should know). 

Det skulle vise sig, at de beskidte versioner havde en ekstra dimension eller to, i og med jeg nu får lov til at tale om bulen i buksen. Det var ikke alle prinserne der havde mere end rigeligt mellem benene, men de der havde, kan dele ud til gården, gaden, garden, gågaden, grimrianerne, gamlingerne, gæssene og Gurli på hjørnet.


Vi starter med Tarzan. Hans bule er imponerende og det virker til at han hænger en lille smule til højre. Men det hele er en stor løgn. Han snyder jer, kære damer. Tarzan er en løgner. Det er busk det hele. Læg nu mærke til hans finger i underbuksen, lige ved kanten er der en mørk kant, det er ikke skygger damer, det er hans busk, og at dømme ud fra det der, er det en imponerende alt for lang en af slagsen. Der er ikke andet massefylde mellem hans ben, end den slags der kan trimmes. Det er snyd og bedrag. Og det er feje hold, hvis i spørger mig. 

Det kan selvfølgelig også være, at Tarzan er en 'grower' og ikke en 'shower', og skulle det være tilfældet, så giver jeg ham gerne en chance til. 


Næste hoved på blokken (høhø) (og av egentlig) er Aladdin. Jeg indrømmer gerne, at en levendegjort version af ham, har optrådt i en dagdrøm eller to. Lige det her billede af ham, som Maja også gjorde opmærksom på, er måske lige lovlig rig på gay-vibes, men det er også okay. Jeg kan godt være fleksibel. Desuden ville jeg ikke forvente han struttede så meget med røven herhjemme. 

Hans bule er også imponerende. Det ligner et trimmet område, så han har tydeligvis sit på det rene (høhø), og vigtigst af alt what you see is what you get


Ham her var der nok ikke nogen af os, der havde troet ville få os til at trække vejret lidt hurtigere. Jeg var ikke synderligt imponeret af ham i filmen, og har heller ikke været det sidenhen. Men så fandt jeg dette billede. Og indrøm det nu bare damer (ligesom Gitte), I kunne godt. Jeg kunne i hvert fald godt. Se nu bare hvordan de underbukser strammer de helt rigtige steder; need I say more?

Jeg ved godt, at jeg plejer have en pointe når vi når så langt i indlæggene, men det har jeg ikke denne gang. Jeg ville bare frygteligt gerne tale om tissemænd, buler og Disney-prinser. My job here is done. Men jeg vil slutte af med denne video (der finder i også dem jeg valgte fra i første omgang) - spil den igen og igen. 



2 kommentarer:

  1. HAHAHAHAHA, den der video er guld værd. Jeg bliver gang på gang imponeret over dine Google-skills! ;) Altid en fornøjelse.

    SvarSlet
  2. Heidi, jeg elsker dig! Jeg elsker dig, fordi jeg midt i eksamenslæsningen uden at tænke over det, helt automatisk, åbner din blog og før jeg ved af det kan læse om Tarzans bule og busk. Det er rart.
    Okay nu skal jeg tilbage... efter jeg lige har trykket play igen.
    P.s. kan du lave daglige indlæg i denne uge bare for at hjælpe mig på vej til fredagens eksamen? Evt. ringe til mig under "mirror" i aften. JA RING TIL MIG UNDER "MIRROR" I AFTEN.
    Vi snakkes ved så! Hej-hej :)

    SvarSlet