mandag den 28. april 2014

Mandags-Hottie #11


Det er mandag. Dagen hvor snooze funktionen er din bedste ven. Dagen hvor DSB er kommet afsted med et togsæt for lidt. Dagen hvor din fod vil blive kørt over af fem forskellige (og fucking tunge) rullekufferter. Dagen hvor du klipper dig selv i fingeren. Dagen hvor du hælder vand udover dine (lyse) bukser, lige inden du render ind i semi-crush på hovedbanegården. Dagen hvor du bare ikke kan løbe hurtigt nok. Dagen hvor du fik besked om, at der er risiko for sne i weekenden
Det er også dagen hvor der er Mandags-Hottie, og ovenstående beskriver nøjagtig hvorfor Mandags-Hottien er så fandens nødvendig (for mig og for jer).

Der findes få mænd der kan opveje en sådan mandag, meget få mænd. Ingen af dem behøver nærmere forklaring, så jeg behøver ikke engang give mig ud i associations-legen, eller komme med en eller anden søgt forklaring på mandens 'aktualitet'. Og faktisk behøver der ikke være en 'grund' til at vælge denne mand. Manden (læs kroppen og det gude skønne ansigt) er grund nok i sig selv. 

Jeg giver jer, miraklet der er, Ryan Gosling. 








God mandag!

6 kommentarer:

  1. Eeeendeligt!

    Åh, undskyld, råbte jeg det højt?! :D

    SvarSlet
  2. Jeg føler du har lavet dette indlæg personligt til mig. Muligvis du ikke har, men jeg forbliver i troen.

    SvarSlet
  3. Åh Ryan Gosling! (Der er simpelthen ikke andet at sige) :D *swoon*

    SvarSlet
  4. JA TAK!

    I øvrigt prøvede jeg at få min søster med på at se en film, ved at fortælle, der var en lækker fyr med. Det første hun spurgte om var, om det var Gosling. Jeg har fand'me taget min storesøster-gerning seriøst! :D

    SvarSlet