mandag den 21. april 2014

Mandags-Hottie #10

I er måske et par stykker, der tror at jeg har glemt Mandags-Hottien, fordi jeg allerede har udgivet et indlæg i dag, og min blogging har været noget ustabil på det seneste. Men frygt ej Mandags-Hottie hungrende publikum - jeg har ikke glemt jer (igen). 


Jeg overvejede at finde en skuespiller der engang har spillet påskeharen (fordi påske, i ved). En hurtig googlesøgning gjorde det dog klart, at det er der ingen af os der ville være interesserede i. Men bare rolig, jeg kan godt overholde aktualitets-kravet alligevel, jeg trækker bare lidt på mig selv. 

Jeg har nemlig været så heldig (fuck nej, ikke heldig, jeg har været pissehamrende god!), at blive optaget på et kursus i Stockholm. Jeg skal derfor tre uger til Sverige i sommerferien, og jeg glæder mig helt vildt; især når man nu tænker på hvilke skønne mænd der stammer fra skønne Sverige. 

Denne uges Mandags-Hottie(s) er altså de svenske mænd, eller nogen af dem i hvert fald (Jeg kan jo ikke tage vores yndlings-viking igen). Helt ærligt, så ved jeg ikke hvem halvdelen af de her mænd er, men de er skønne alligevel. Jeg har fundet de fleste af dem på en Tumblr side der er noget nær perfektion, når man tænker på, hvad i kommer herind for: Fuck Yeah Swedish Guy.


Danny Saucedo.
Altid skønne Marcus Schenkenberg.


Og igen, bare fordi han ikke har tøj på. 

Ej okay, hvad fanden prøver jeg egentlig lige at bevise. Jeg skal til Sverige, og jeg skal ikke jagte elge (er der overhovedet elge i Sverige? fuck det, jeg er også ligeglad) eller random svenske mænd, jeg ikke aner hvem er, jeg skal sgu da jagte det tætteste vi kommer på en vaskeægte spillevende græsk okay svensk gud. Han kommer her: Aleksander fuck yeah Skarsgård. (Sådan bliver det, mit projekt, mine hotties; der må godt være gentagelser). 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar