tirsdag den 11. marts 2014

Mandags-Hottie; en forklaring

Maja siger at Mandags-Hottie'en er faldet i eyecandy-kvalitet. Jeg vil stædigt holde fast i, at de tidligere mandagsmænd alle er nogen urimeligt flotte fyre; vi var vist alle rimelig enige om at Jared Leto fortjente en plads. Men okay, Matthew Mcconaughey delte vandene ret meget.

Men, jeg vil gerne forklare hvorfor eyecandy-kvaliteten måske er faldet lidt i forhold til hvad jeg før har delt. Ser i, mit syn for mænd har været rimelig sløret det sidste stykke tid. Jeg har ganske enkelt ikke kunne se skoven for bare træer. For mig var en mand en mand, og de havde alle deres ret, i og med jeg ikke engang havde talt med en af slagsen i lang tid.

Men bare rolig, tågen er lettet.
(Jeg får lyst til at skrive: wink-wink)
Og lad mig hermed slutte med mit, og vist også jeres, favorit gifset (det bliver aldrig gammelt - og hvis i er trætte af det, så gider jeg ikke høre på det) - som kompensation.






4 kommentarer:

  1. Årh, Joseph. Så lækker. Så meget min.

    SvarSlet
    Svar
    1. Miriam, vi har talt om det her - JGL er min.

      Slet