mandag den 31. marts 2014

Mandags-Hottie #7

Åh mit kære mandagsprojekt. Det er blevet lidt af et hjertebarn for mig. Men for at være helt ærlig, er det også lidt af en hæmsko. For jeg bruger nu mine mandage på, at tænke på flotte, uopnåelige og fantastiske mand. Og når man skal forestille at være verdens bedste praktikant nogensinde, så går det ikke at man bruger mandag formiddag på, at stirre drømmende ud i luften, og når man bliver spurgt hvad man tænker på, så skal man ikke svare: "Ryan Gosling/Robert Pattinson/Johnny Depp nøgen" eller des lige.


Dagens mandags-hottie ryger igen uden for hele den her "det skal være aktuelt" idé, jeg har. Men jeg har igen tyet til min associationsleg. 

Min veninde Mel er blevet gift i weekenden - Mel mødte jeg, da jeg gik i skole i Australien - I Australien er der flotte surfertyper - Surfertype - Australier - G'day Mate - Chris Hemsworth! 








Hvis i har forslag til en mandags-hottie, så sig endelig til - enten på mail eller i kommentarfeltet; måske tager jeg dem med. Hvis de vel og mærke opfylder mit vigtigste krav: Jeg kunne godt.

4 kommentarer:

  1. Altså, nu hvor du har fat i storebror, så er lillebror vel også et bud? Ham foretrækker jeg faktisk - den unge alder til trods. Og så er jeg selvfølgelig nødt til at foreslå Jensen Ackles, mit livs kærlighed.

    SvarSlet