tirsdag den 25. marts 2014

Mandags-Hottie #6

Jeg ved godt det er tirsdag i dag, og jeg ved godt at Mandags-Hottien bør komme om mandagen, og der er åbenbart nogen af jer, der venter på dette indlæg (host-host og dobbelt host-host), og jeg har ingen undskyldning (og behøver vel heller ikke nogen) for min noget ustabile blogging på det seneste. Men jeg er jo også selv ret glad for mit lille stykke af internettet, og da i særdeleshed de mandags mænd (og kvinder) jeg får lov at trawle igennem for jeres (mest min) skyld. (Jeg skal lære at droppe alle de parenteser).


I søndags var jeg i biografen og se Monica Z, det er en dejlig svensk film om den svenske pendant til Dirch Passer (sådan næsten i hvert fald). Den er faktuelt 100% forkert, men som selvstændig historie og film er den rigtig godt lavet. Det var ikke ligefrem fordi, at filmen var proppet med lækre mandfolk - en enkelt af dem var da meget sød, men ikke Mandags-Hottie materiale. Det gjorde hele det her "aktuel" Mandags-Hottie til lidt en prøvelse; så derfor kører vi i denne omgang en associations-hottie. 

Monica Zetterlund --> Svensk --> Sverige 

Og mere behøvede jeg ikke. 

Det kan selvfølgelig ikke være andre end vikingen over dem alle: Aleksander Skarsgård. 








6 kommentarer:

  1. Haha, jeg gik just ind på din blog for netop at foreslå Alexander Skarsgård som mandags-hottie og ser så dette indlæg - det kan man da kalde skæbne - eller noget! ;P

    SvarSlet
  2. Jeg ved slet ikke hvad du mener med det host-host! At spørge hvor din mandags-hottie blev af er da en helt naturlig ting!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er enig med Kia!
      (og haha til at du også har spurgt hende :b)

      Slet
  3. Tak, Heidi! Nu kan jeg slappe af...

    SvarSlet
  4. Manglede også mandagens hottie! Men mmm Alexander Skarsgård kunne man godt vente på, åh han er så pæn!

    SvarSlet