mandag den 17. marts 2014

Mandags-Hottie #5

I dag vil Mandags-Hottie tage en lidt anden form. Jeg har tænkt og tænkt, og jeg har simpelthen ikke kunne komme op med en mand der var bare en lille smule aktuel; det er nemlig det jeg prøver på, om det så er en fødselsdag, eller en mere personlig grund til at de er aktuelle, er for så vidt ligemeget.

I den forgange uge skete der ikke så mange ting på lækker-kendis-fronten, så jeg var i syv sind. Skulle jeg tage en sikker vinder? (The Dicaprio og lignende) Skulle jeg gå efter en Golden 'Oldie'? (Clooney) Eller skulle jeg insistere på noget semi-aktuelt og dermed lade det være en dansk kendis? (Remee).



Jeg droppede dem alle, og gik i en helt anden retning. For de af jer der læser med hos Miriam, er dette ikke en nyhed; i denne uge kom den længe ventede Veronica Mars film endelig i biograferne rundt omkring, selvfølgelig ikke i Danmark, men den kan købes digitalt allerede nu. Jeg har ventet spændt og var mildest talt lykkelig, da udgivelsesdatoen endelig kom.

Jeg har endnu ikke set filmen (jeg har en plan om at binge-watche alle sæsoner af serien først, for at komme i den rigtige stemning), men jeg ved den vil være fantastisk - og derfor tør jeg godt hylde den allerede nu.

Det er også fra castet at vi skal finde denne uges Mandags-Hottie. Der er tale om et styks meget veldrejet og uendeligt smukt eksempel på den menneskelige race.

Jeg taler selvfølgelig om en af de få kvinder i denne verden, der engang imellem kan få mig til at tvivle på min egen seksualitet: Kristen Bell.





Desuden er det svært ikke at holde af en kvinde, der er så glad for dovendyr: 


I næste uge skal jeg nok komme med et godt stykke mandfolk. 

4 kommentarer:

  1. Argh, det er så ustyrligt sødt et melt down!! Åh. Godt valg, Heidi. Mere af det!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg faldt for hende, da jeg så den video! :)

      Slet
  2. Hun er så lææææækker! Og lidt kæk, ikke?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det at hun er kæk, gør det kun bedre :)

      Slet