mandag den 10. marts 2014

Mandags-Hottie #4

Det er tid til endnu en omgang Mandags-Hottie. Det er, hvis jeg selv skal sige det, den bedste idé jeg nogensinde har fået. Mine mandage bliver meget bedre af at google [hvem end jeg nu vælger] shirtless/naked/compromised/gorgeous (okay det gør jeg alle dage - men mandag giver det mening). 

Jeg har i dag brugt tid på at finde en kendis med græske aner (don't ask). Og så faldt jeg over ham; Min teenagetids Adonis. Manden jeg, for en kort stund, elskede højere end Jack Dawson (det var dengang jeg troede skuespillere var den rolle de spillede).

Manden som altid vil have bedre hår end hele verden (og den eneste mand der reelt har kunne bære en mullet). Manden som kan bære en læderjakke som kun få kan. Manden som gjorde stramme t-shirts til det mest sexede i verden.

Jeg taler selvfølgelig om Uncle Jesse; Mr. John Stamos. 
God mandag de damer! 


Business in the front party in the back, og stadig freaking fantastisk!





Ps. Helgas skæbne bliver afgjort i morgen. 

2 kommentarer:

  1. Eiiiij Heeeiiidi... Jeg synes altså de sidste par mandags-'hottier' har taget et gevaldigt dyk i eyecandy-kvali! Vi er jo nogle der bliver alvorligt svært skuffet :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Altså, nu prøver jeg jo at please masserne. Og jeg nægter at tro på at jeg er den eneste med et crush på Uncle Jesse. Ikke desto mindre kan jeg godt se hvad du mener - og lover at oppe mig ;)

      Slet