mandag den 3. marts 2014

Mandags-Hottie #3

Jeg stod troligt op klokken 02.30 +/- i nat, satte mig til rette og zappede hen på TV2 (næste gang streamer jeg, hvis de to irriterende anmeldere er med igen).
Jeg skulle selvfølgelig se oscar showet; det slutter som bekendt omkring klokken 06.00, præcis 1 time og 22 minutter inden mit tog til praktikken går - så jeg gik direkte i bad og tog afsted; og derfor er jeg egentlig på vej i seng nu, men jeg har noget jeg lige skal nå først - jeg ved (tror) i er mange der venter på det her.

Showet bød ikke på de store overraskelser, det var en hyldest af de bedste, og Ellen Degeneres styrede showet som kun hun kan. Alt var godt.

Men nu skal vi til en endnu vigtigere pris: Denne uges Mandags-Hottie - vi ved alle sammen godt, at den er meget mere prestigefyldt end en oscar. Jeg har ikke nomineret nogen, men jeg vil som i sidste uge blive i oscarverdenen. Sidste uge gik titlen til Matthew Mcconaughey - noget der delte vandene en smule, men det kan jeg sådan set ikke tage mig af her på mit lille stykke af internettet (sorry not sorry), så jeg fortsætter med en Mandags-Hottie, der sikkert også deler vandene - regner jeg med.

Jeg taler selvfølgelig om vinderen af Bedste Mandlige Birolle: Mr. Jared Leto. Han er en mand der rocker mange forskellige looks, og han vil altid have en plads i mit hjerte. Han kan bære hvad-som-helst (måske lige bortset fra albinolooket i Fight Club (og 50 kg tynd transkønnet junkie)), og så har det vist sig at jeg er rigtig glad for det langhårede grunch-boheme look han har gang i nu (er det overhovedet en stil, eller finder jeg bare på ting nu?). Ikke desto mindre er han skøn. S K Ø N!







Desuden gav han igår en af de absolut bedste takketaler


Og sidst men ikke mindst, så laver manden også rigtig god musik.

Måske jeg bør have to bodypillows.

 

6 kommentarer:

  1. Pæn pæn mand! Og ja en fantastisk tale han holdt!

    SvarSlet
  2. Han er virkelig en hottie og hvor er jeg glad for at du nævner hans tale.
    Det var helt bestemt den bedste tale hele aftenen og han fik bare sagt alle de rigtige ting.

    Knus <3

    SvarSlet
  3. Han er en meget pæn mand - de øjne der, åh.
    Og jeg var også ret begejstret for hans tale.

    SvarSlet
  4. Mandagslykke, åh! Pæne mænd <3. Og ham her er virkelig et pragteksemplar! Hans tale var i øvrigt også fantastisk!

    SvarSlet
  5. Jo ham kan jeg godt være med på!
    Og øv på dumme oscars som har fjernet takketalevideoen :)

    SvarSlet
  6. @Mette: Preach!

    @Jeanette: Hans tale blev faktisk censureret i Rusland (bitches), de cuttede Ukraine og Venezuela delen.

    @Stinna: Øjnene er næsten det bedste - og håret.

    @Rikke: Han er også højt på min liste.

    @Gitte: Jeg tror, jeg har fikset problemet, og at talen er tilbage :)

    SvarSlet