onsdag den 5. februar 2014

Pfffshh

Jeg plejer at bande en del herinde, jeg får ligesom luft på skrift, og sørger på den måde for at jeg ikke råber af tilfældige mennesker på gaden (det sker dog en gang imellem alligevel - mest når jeg har en solid promille).

Men jeg er jo lige startet i praktik, og eftersom den praktik foregår i København, og jeg ligesom leger eksilsønderjyde i Odense, så får jeg ikke løsnet for ventilen (haha ventilen, deraf overskriften - I ved, som når man (andre) pifter en cykel (jeg ved godt jokes ikke er sjove, når man er nødt til at forklare dem)) så meget i de her dage. Jeg sidder jo der, og er vildt professionel og sender vigtige mails, og verdensfreden afhænger jo af mig (læs: jeg leder febrilsk efter praktikhåndbogen, og håber på jeg ikke siger ja til noget, der ødelægger alt for meget) Så undskyld mig lige et øjeblik, jeg skal lige af med noget (inden jeg får mavesår).

Fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck
Fuck fuck fuck fuck fuu-huck
Fucke fucke fucke fuck
Fucke fucke-loo-hock
Fucke fucke fucke fuck
Fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck
Fuck fuck fuck fuck fuu-huck.
(Og så hæver vi den lige et par oktaver)
Fuck fuck fucke looo-hooock

Hvis i synger ovenstående, som i ville synge I en kælder sort som kul, så har i den næste konfirmationssang på plads. 

Anyways, jeg vender sikkert frygteligt tilbage senere. Jeg er bare så træt for tiden; jeg står mega tidligt op for at sidde som sild i en tønde, med folk der ikke børster tænder om morgenen, og jeg sidder i selv samme tog på vej hjem, med folk der sikkert heller ikke vasker hænder efter toiletbesøg. 


Men men men, jeg har det godt, jeg er glad og jeg skal snart sende en mail til helten over dem alle. Prøv lige at få mig ned igen. 

Og fordi jeg selv har savnet det, så har jeg googlet [Alexander Skarsgård naked] fordi det er sådan noget jeg gør, og i regner med mig. 


Den er god nok, det er ikke en eller anden photoshop-gud der har stykket det sammen. Filmen hedder "Hundtricket". Se forresten bort fra kreatørens noget latterlige sangvalg, og forkærlighed for comic sans - sæt i stedet pris på miraklet: Alexander Skarsgård. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar