fredag den 28. februar 2014

Okay, jeg indrømmer det.. Single-edition

Hver eneste gang jeg skal møde en ny fyr i en eller anden sammenhæng (ikke dates, sådan noget gør jeg mig åbenbart ikke i), har jeg, allerede inden jeg møder ham, placeret ham på en piedestal og gjort ham til den mest perfekte mand i verden, og jeg bliver altid skuffet.

Jeg bliver altid glad på mine veninders vegne, når der sker store ting i deres kærlighedsliv. Men jeg bliver også bitter, bare lidt

Jeg har urealistiske forhåbninger om min(e) fremtidige ma(æ)nd, fordi jeg har haft rigtig god tid til at tænke over tingene (selvom jeg godt er klar over det aldrig kommer til at blive sådan helt perfekt). 

Jeg har seriøst overvejet om, jeg skulle købe en body pillow og kalde den Joseph. 


Jeg holder stædigt fast i, at mine nærmeste veninders kærester, også er mine kærester. 

Jeg kan nogle gange føle en lidt irrationel glæde, hvis ting går galt for enkelte af mine ekskærester - jeg er et forfærdeligt menneske. 

Jeg ved aldrig, hvordan jeg skal opføre mig foran nævnte ekskærester, så nogen gange gemmer jeg i den nærmeste butik (senest en garn-butik). 

Når mine veninder med kærester (eller bare nogenlunde fast fyr) ikke tager telefonen når jeg ringer, tænker jeg med det samme "De har sikkert sex." Og så bliver jeg bitter.

For tiden kan jeg bedre lide katte end mænd. 

Okay det sidste er løgn. 

...Eller egentlig ikke. Katte er bedre. 



8 kommentarer:

  1. Skønt at høre andre sige det man selv (indimellem) tænker :)

    SvarSlet
  2. Jeg har det på samme måte!

    SvarSlet
  3. Eurgh forstår dig SÅ godt!

    SvarSlet
  4. Jeg er lidt vild med ideen om en Joseph Gordon-Lewitt pude! Men det er nok sundere med en kat. Sådan trods alt..

    SvarSlet
  5. YAY, Castiel!! Man må gerne være bitter på andres glæde. Det gør det nemmere.

    SvarSlet
  6. Jeg har seriøst overvejet sådan en body pillow. Den vinder totalt over en rigtig mand, fordi man kan placere den, hvor man vil, og den er dejlig kølig...

    SvarSlet
  7. Jeg kan fuldstændig følge dig! Fedt indlæg:)

    SvarSlet
  8. @Mette: Det er mit lod i livet, talerør for det bitre segment :p

    @Anja: Jeg er vild med, at der kommer så mange åndsfæller herind :)

    @Mette J: Preach! ;p

    @Kia: Jeg vakler stadig. Puden kunne være rar.

    @Frost: Præcis, jeg er meget gladere på andres vegne, hvis jeg får lov at hade dem lidt først.

    @Miriam: Og de bitcher ikke, hvis man kommer til at give en mavepuster, når man vender sig i sengen.

    @Malene: Tak :)

    SvarSlet