søndag den 16. februar 2014

Min nat i tal

Styrt på dansegulvet... 1 (muligvis flere)
Minutter jeg rent faktisk havde mine sko på... 45 plus-minus 
Sønderjyder jeg mødte, som overhovedet ikke kunne huske mig...
Minutter jeg blev hængende ved førnævnte sønderjyder, for at tvinge dem til at huske mig... I lost count (engang imellem skal man bare gå)


Fadøl... Mange 
Klap i numsen fra døddrukne fyre...
Klap i numsen jeg satte pris på...
Spontant dance-off mellem ukendt par og mig... 2 (men jeg tror ikke rigtigt de var klar over, at jeg konkurrerede med dem)


Kærlighedserklæringer til veninde som jeg vidste skulle op kl. 6.00 sendt per sms...
Timers søvn... lige knap 6
Ting jeg tror skete, men ikke kan være helt sikker på... 8 milliarder

Jeg tror bare, jeg bliver liggende i sengen i dag. 




4 kommentarer:

  1. Det lyder som opskriften på en god bytur i mine øjne!

    www.kunsanne.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Ork ja, men det er også de sjoveste byture, der er de mest pinlige ;)

      Slet
  2. Hahhaha Heidi jeg dør af grin! (Næsten, skulle jo nødigt dø.) Men syne det er helt ok at blive i sengen. Især efter de mange klap i måsen og dance-off's. Elsker dem.

    SvarSlet