mandag den 24. februar 2014

Mandags-hottie #2

Jeg er ret glad for mig selv for tiden. Som i ved, har jeg jo besluttet at gøre 'Mandags-hottie' til et ugentligt indlæg, der skal hjælpe med at gøre jeres (og min) mandag lidt bedre. Det betyder, at jeg får lov til at google lækre mænd i massevis (selvom jeg ville gøre det alligevel), og hvis folk opdager mig, kan jeg sige at det er research. 

Denne omgang 'Mandags-hottie' er dedikeret til en urimeligt veltrænet mand, hans alder taget i betragtning. Han er 44 og fucking fantastisk. Han er tilmed en dygtig skuespiller, og er lige nu storfavorit til at hive en lille gylden mand hjem på søndag. 

Men skulle det ske, at han ikke får den oscar (som jeg har hørt, og snart selv vil erfare, er særdeles velfortjent), så kan han i det mindste skrive denne 'pris' på listen. 

Ladies, I give you: Matthew Mcconaughey.

Matthew, vi er ligeglade med om du vinder den oscar, bare du bliver ved med at tage tøjet af. 








7 kommentarer:

  1. uuuh nej, den er jeg altså ikke med på! Synes han er så slesk at se på! Og så ligner han lidt en mus? eller i hvert fald en gnaver.. Han skulle i hvert fald gå ret mange gange rundt om mit telt før han fik lov at komme ind! (Altså, han fik da lov at komme ind til sidst ... man er vel en kvinde.)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, han kan jo ikke være helt skidt, hvis han alligevel får lov til sidst? ;)

      Slet
  2. Puuh, jeg er ikke helt enig her.
    Der er noget ved hans ansigt som jeg ikke rigtig bryder mig om, nej.
    Men jeg er tilgengæld fan af at han vinder en Oscar på søndag (selvom jeg måske i virkeligheden hepper mest på Christian Bale - men jeg har også lige brugt hele weekenden på at se Batman, såh) fordi han er virkelig fantastisk i den film.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du kan jo ikke hepper på Bale på grund af en rolle, han ikke er nomineret for ;)

      Slet
  3. Jeg er SÅ enig.. Manden er gudelækker 😃

    SvarSlet
  4. @Søs og Marianne:

    Endelig et par åndsfæller!

    SvarSlet