tirsdag den 18. februar 2014

Mandags Hottie #1

Jeg ved godt at det er tirsdag i dag. Men jeg har længe haft en idé om, at gøre 'Mandags-hottie' til en fast ting herinde. Både fordi jeg jo er så frygtelig glad for pæne og nøgne mænd (og det er i tydeligvis også), men også fordi mandage ofte er af den lidt trælse type, og så er det jo lækkert med en lille godte i løbet af dagen.

Men så glemte jeg det fandeme igår. Jeg havde verdens bedste idé (jo jeg havde), og så glemte jeg at føre den ud i livet. Men hvorfor venter du så ikke bare til næste uge? tænker i sikkert. Jo ser i, det var nødt til at starte igår. Min mand havde nemlig fødselsdag igår, og da han er min favorit, var det derfor smart at starte med ham, og endda på hans fødselsdag, den dag vi fejrer at verden blev en lille smule tættere på at være perfekt. Men så var det at jeg fik hold i ryggen og jeg faldt i søvn; men vi kan selvfølgelig godt lade som om, min mand og jeg fejrede dagen i sengen - ja, det siger vi sgu, jeg glemte det fordi jeg dyrkede hed sex med min mand. Det var det der skete.

Jeg taler selvfølgelig om Joseph Gordon-Levitt. 
Toppen af poppen. 
Saltet til mit æg. 
Opladeren til min telefon.
Bogmærket til min yndlingsbog (seriøst, jeg har lavet et bogmærke med ham).
Overlakken til min neglelak.
Solskinnet på en dårlig dag.
Viskelæderet til min stavefejl.
(Jeg er virkelig dårlig til det her, hva?).
*Biiiippen* til min *biiiip*
MANDEN DER HUMPER ET GULV! 







14 kommentarer:

  1. Svar
    1. Jeg kan fandeme altid regne med dig.

      Slet
  2. Jeg er vild med det.
    (kommenterede jeg rigtigt før? Jeg ved det ikke...)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er teknisk analfabet, så med mindre din kommentar er nem at finde så er den væk (det var en lang måde at sige, nej det tror jeg ikke, på)

      Og jeg er glad for at du kan lide konceptet :)

      Slet
  3. Svar
    1. Jeg er ked af, du skulle finde ud af det på den her måde.

      Slet
  4. yup... jeg har kun kæreste på i weekenden, jo. Må jeg ikke godt låne ham i hverdagen, please?

    SvarSlet
  5. Jeg har været småforelsket i den mand siden han lavede 3rd rock from the sun!

    SvarSlet
  6. Jeg ELSKER konceptet, og mandage er nu blevet lidt bedre! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Og det var lige præcis det, der var meningen :)

      Slet
  7. Jeg ELSKER Joseph Gordon-Levitt. ^_^

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet