lørdag den 4. januar 2014

[Indsæt navn] naked/nøgen/uden tøj på

Det er sådan i finder min blog. I googler 'random flot mand nøgen', og så ender i her. I starten irriterede det mig lidt. Jeg tænkte "Nej, de skal komme for noget andet, de skal komme, fordi jeg er fantastisk, fordi jeg skriver som en drøm, eller fordi jeg har skrevet et godt, langt og meningsfyldt indlæg som bliver delt alle steder."

Jovist de flotte (nøgne) mænd fylder en del i min hverdag, altså oppe i mit hoved. Jeg klikker på ethvert link der indeholder '[flot skuespiller] nøgen' (bortset fra links fra den ene facebookven, som ikke fatter at der er virus i alt vedkommende deler). Jeg ved skræmmende meget om en masse mennesker som jeg aldrig har mødt (Thank you Perez Hilton), og jeg har mindst fem ideer til indlæg hver uge, der indebærer at jeg skal google '[someone] naked', men jeg stopper mig selv de fleste gange, for jeg tænker, at vi godt må være lidt seriøse herovre (og så selvfølgelig hele den der 'ingen objektificering af menneskekroppen' snak).

Mit liv er generelt meget mere spændende oppe i mit hoved (seriøst der gemmer sig 11.000 romaner deroppe), og jeg har da både været gift med Joseph Gordon-Levitt, Channing Tatum, Alexander Skarsgård, Ryan Gosling og en masse andre (engang imellem på samme tid), og det har været fantastisk. Men altså livet er jo meget mere end den nøgne mandekrop (det burde det i hvert fald være), og jeg tænker at det måske er ærgerligt, at det er derfor folk ender her.

Men så igen. Nøgne og flotte mænd er noget af det mest fantastiske på denne jord; nok er det en objektificering af menneskekroppen, men hvorfor undlade at hylde noget der er så fantastisk? Hermed ikke sagt, at jeg står på gaden som en anden håndværker og råber: "Hva så skatter, vil du med hjem til mor?" (og noget med mere pik end vandrør i Polen, som jeg tænkte måske var for meget at få ned på skrift). Det er jo kun idioter der gør sådan noget (og fulde Heidi en enkelt meget pinlig gang).

Så jeg lader min fascination af den flotte mandekrop beholde sin plads her, også selvom nye faste læsere måske bliver skuffede, når de ser at det ikke er så tit igen, de får en plads her. Men bare rolig, de skal nok komme tilbage.. seriøst.. I må ikke gå, bliv her.

I det mindste er det bedre end de få der har googlet [ung kvinde søger ældre fyr at bolle med] og endte her (no shit) - Hvordan fanden skete det?









8 kommentarer:

  1. Jeg synes du er ret så fantastisk, så jeg kommer her altså BÅDE for de hysterisk morsomme indlæg OG de nøgne mænd! Er det ikke ok så? ;D

    SvarSlet
  2. Okay, det er så i orden ;)

    SvarSlet
  3. Altså.... Jeg kommer her for de nøgne mænd. Og dig jo...

    SvarSlet
  4. Ikke nøgen jo.... Eller det må du selv om ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha! Det er sikkert næste skridt i min "lad mig dele mit liv på internettet" proces.

      .. men seriøst, hvis det ligner at det er næste skridt, så stop mig lige. Tak.

      Slet
    2. Pff.... Aldrig om jeg vil! Man skal udleve sin indre nøgenmås.

      Slet
  5. Mmm nøgne mænd - du må endelig ikke stoppe med flotte billeder og gifs!

    SvarSlet